«رادیو محرم» با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی افتتاح می‌شود

مدیر رادیو معارف از افتتاح رسمی «رادیو محرم» با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی در آستانه ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ - 03September 2018

«رادیو محرم» با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی افتتاح می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف و رادیو محرم در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی به بیان گزارشی از روند اجرایی فعالیت‌های رادیو محرم پرداخت و اظهار داشت: تعمیق محبت و معرفت سیدالشهدا (ع)، ترویج روضه‌خوانی از منابع معتبر، تقویت اشعار و مرثیه‌ها و مداحی‌های فاخر و محکم، استفاده از سبک‌های مداحی و مرثیه‌های «معیار» بر اساس رهنمود‌های بزرگان، مهندسی الگوی صحیح عزاداری بر اساس شور و شعور حسینی و پیراسته از تحریفات و بدعت‌ها از راهبرد‌های اصلی رادیو محرم است.

وی تاکید کرد: حادثه عاشورا با همه درس‌ها و عبرت‌ها، ظرفیتی بزرگ است و در این میان مداحی‌ها و مرثیه‌سرایی‌ها یکی از ابزار‌های مهم انتقال این ظرفیت است. متاسفانه فرصت طلبان از همین ابزار برای تحریف شکلی و محتوایی واقعه عاشورا استفاده می‌کنند و لازم است عاشوراپژوهان و رسانه ملی این حادثه عظیم را از آسیب‌ها و تهدیدات دور کنند.

خاطرنشان می‌شود، طبق اعلام مدیر رادیو معارف، آیین آغاز به کار رادیو محرم امروز (دوشنبه 19 شهریور) در آستانه ماه محرم با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مدیران رسانه ملی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار خواهد شد.

برنامه‌های رادیو محرم به صورت 24 ساعته بر روی موج FM ردیف 95.5 مگاهرتز و نیز بر روی گیرنده‌های دیجیتال و از طریق اپلیکیشن ایران صدا قابل دریافت خواهد بود.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار