پیکر جانباز دفاع مقدس در جوار بارگاه رضوی آرام گرفت

پیکر «غلامحسن رضایی» پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس با حضور جمعی از یادگاران دفاع مقدس در مشهد تشییع و در بهشت ثامن حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۰۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ - 03September 2018

پیکر مرحوم «غلامحسن رضایی» در جوار بارگاه رضوی آرام گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، در پی درگذشت «غلامحسن رضایی» از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس بر اثر عارضه قلبی، مراسم تشییع پیکر این یادگار دفاع مقدس با حضور سردار «مجتبی غفورپور» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع)، سردار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سردار «سیدحسین موسوی»، سرهنگ «مهدی خویشاوندی» معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) و جمعی از یادگاران دفاع مقدس امروز در مشهد برگزار شد.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا از حسینیه «پیروان دین نبوی» آغاز و تشییع کنندگان پیکر مرحوم «رضایی» را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کردند. پیکر این پیشکسوت دفاع مقدس پس از طواف در حرم حضرت ثامن­ الحجج(ع) و اقامه نماز در بهشت ثامن حرم رضوی واقع در صحن جمهوری به خاک سپرده شد.

به مناسبت درگذشت سرهنگ بازنشسته «غلامحسن رضایی» مجالس یادبودی دوشنبه 12 شهریورماه ساعت 16 الی 18 و سه­ شنبه 13 شهریورماه از ساعت 9:30 الی 12 در مسجد «سبحان» واقع در وکیل آباد 67 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار