حجت‌الاسلام پژمانفر در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان کوتاهی شده است، گفت: تاریخچه دفاع مقدس نسخه شفابخش برای ریشه‌کن شدن مشکلات است.
کد خبر: ۳۰۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰ - 24September 2018

ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوانحجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه امنیت، آرامش و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم از شهدا داریم؛ لذا نباید نسبت به دوران دفاع مقدس و هرآنچه که در هشت سال جنگ بر ما گذشت غافل شویم.

حجت‌الاسلام پژمانفر با توجه به اینکه ادامه دادن مسیر شهدا بر آحاد مردم به ویژه مسوولان واجب است، گفت: اگر تمام مسوولان در هر مقامی که هستند یاد و اهداف شهدا را مد نظر داشته باشند، بدون شک مشکلات جاری کشور به شدت کاهش پیدا می‌کند؛ لذا علت اصلی بروز معضلات کنونی به خاطر غافل شدن از آرمان‌های والای شهداست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه را یکی از مهم‌ترین وظایف مسولان عنوان کرد و گفت: ازخودگذشتگی، ایثار، شهامت، صبوری، دشمن‌ستیزی و انقلابی‌گری قسمتی از فرهنگ عظیم دفاع مقدس است که می‌بایست در جامعه با شدت و حدت بیشتری نهادینه شود؛ لذا با عملگرا بودن مسوولان نسبت به تحقق این هدف، این امر امکان‌پذیر خواهد بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: نسل جوان امروز این ظرفیت را دارد که بتواند همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس برای آبادانی کشور اقدام کند؛ لذا باید این نسل را که در حقیقت جویای حقیقت و تشنه آموزه‌های انقلابی است را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار