وزیر کشور در یادواره شهدای بخش چهاردانگاه ساری؛

ولایت فقیه مشعل دار راه شهداست/شهدا احیا کنندگان غدیر هستند

وزیر کشور ولایت فقیه را مشعل دار راه شهدا دانست و گفت: ما با داشتن شهدا و نشانه‌ها نباید راه را گم کنیم .
کد خبر: ۳۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷ - 09October 2014

ولایت فقیه مشعل دار راه شهداست/شهدا احیا کنندگان غدیر هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «عبدالرضا رحمانیفضلی» وزیر کشور امروز در یادواره شهدای بخش چهاردانگه شهرستان ساری که در شهر کیاسر برگزار شد با اشاره به  اینکه حضور در یادواره شهدا مایه افتخار من است، گفت: در هر زمان و هر شرایطی که برگزاری مراسم شهدا ما را به یاد خدا، ایثارگریها، ائمه، مجاهداتها و تلاشهای که برای احقاق حق و تحقق دین خدا در روز زمین است، بیاندازد باید گام برداریم.

وی اظهار کرد:  خدا را شاکریم به جهت اینکه به عنوان ملت ایرانی در مقطعی از زمان زندگی میکنبم که از مواهب ولایت و چشمه جوشان غدیر  و نعمت ولایت  بهرمند هستیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ولایت فقیه مدال پرافتخاری برای ملت ایران است، عنوان کرد: افتخار ما این است که ایران بسترساز حکومت حضرت مهدی (عج) است.

وی افزود: افتخار میکنیم که در راه انقلاب اسلامی بهترین عزیزان ما در راه حق هدیه کردیم و افتخار شهادت بر سرزمین ایران قرار گرفت.

رحمانی فضلی شهدا را ستارگان آسمان ولایت دانست که از دهه 40 آسمان کشور ما و آسمان ولایت ایران را چنان مزین کردند که تاریکی شب ظلمانی استبداد از این سرزمین رخت بر برست.

وزیر کشور شهدا را احیا کنندگان غدیر عنوان کرد و گفت: استمرار راه ولایت به لطف شهدا بود.

وی تأکید کرد: شهدا ما در تشخیص راه حق و باطل کمک میکنند و ما باید مدیون شهدا باشیم و استقامت 35 ساله ملت و موفقیت ما مدیون خون شهدا است و  نباید غافل شویم.

وی ولایت فقیه را مشعل دار راه شهدا دانست و افزود: ما با داشتن شهدا و نشانهها نباید راه را گم کنیم .

وزیر کشور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره با دهه ولایت، برگزاری یادواره شهدا را در این ایام  با ارزش دانست و عنوان کرد: غدیر برای زمان پیامبر نبود و غدیر متعلق به همه نسلها است.

وی یادآور شد: ایران اسلامی با اتکا با ولایت فقیه ستونهای ظلم را در دنیا به لرزه در آورد و این افتخار برای کشور است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ایران اسلامی با تمامی فشارها حرف برای گفتن، قدرت برای تاثیرگذاری، دل برای سپردن و امید در جهان ایجاد کرد.

رحمانیفضلی بیداری اسلامی  را موضوع کاملا روشن، واقعی و حق  دانست و گفت: یقین بدانید که تمام تلاشهای که استکبار در لوای داعش ایجاد میکند، در آینده نزدیک موجب اقتدار منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه به عنوان رهروان شهدا مسئولیت سنگین برعهده ما است، افزود: ما حامی شهدا از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی برای رساندن پیام آنها به نسلهای دیگر هستیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برای تقویت ارکان حکومت دینی که در راس آن ولایت فقیه است باید تلاش کنیم.

وی بیان کرد: همه باید در کنار هم با عزت و اقتدار تلاشمان را برای عزت و اقتدار ایران هزینه کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار