سردار اشتری در پاسخ به دفاع پرس:

هتک حرمت به ماموران ناجا را برنمی‌تابیم/ اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هیچ‌گونه هتک حرمت به ماموران ناجا را برنمی‌تابیم و به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۰۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ - 04September 2018

هتک حرمت به مامورین ناجا را برنمی‌تابیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» صبح امروز در حاشیه نشست فصلی فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اینکه برخورد پلیس با کسانی که به پلیس هتک حرمت می‌کنند چگونه خواهد بود، اظهار داشت: هیچ‌گونه هتک حرمت به ماموران ناجا را برنمی‌تابیم و به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نمونه بارز این موضوع، ماجرای هتک حرمت مامور ناجا در جاده منتهی به شیراز است که عاملان آن شناسایی و دستگیر و تحویل دستگاه قضا شدند.

سردار اشتری تصریح کرد: امیدواریم برخورد دستگاه قضا قاطع و شدید باشد، تا درسی شود برای کسانی که چنین رفتاری دارند.

فرمانده ناجا افزود: باید از مردم تشکر کرد که پس از این اتفاق در کنار نیروی انتظامی بودند و باعث دلگرمی ما و همکارمان شدند.

وی در ادامه درباره اهداف نشست فصلی فرماندهان و مدیران عالی ناجا گفت: اهداف این نشست بررسی اقدامات صورت گرفته در ماه‌های گذشته و کسب آمادگی برای اجرای ماموریت‌ها در شش ماه دوم سال است.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی با آمادگی مشغول خدمت‌رسانی به مردم است، عنوان کرد: امنیت بالاترین سرمایه هر کشور است که به لطف خداوند، رهنمود‌های مقام معظم رهبری و همت مردم و کارکنان ناجا در کشور ما ساری و جاری است.

فرمانده ناجا بیان کرد: امروز امنیت در مرزها، شهر‌ها و روستا‌ها وضعیت مطلوبی دارد و ماموران ناجا با چشمان بیدار، تجهیزات به‌روز و آموزش‌های سخت، آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه روحیه فرماندهان، مدیران و کارکنان ناجا انقلابی و مجاهدانه است، گفت: دلیل این روحیه اعتماد مردم به همکاران من است.

سردار اشتری ادامه داد: طبق نظرسنجی انجام شده توسط سازمان‌های معروف، خوشبختانه اعتماد مردم به ناجا افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره برخورد پلیس با کسانی که در ماشین کشف حجاب می‌کنند، تصریح کرد: طبق قانون و وظیفه ذاتی پلیس با هرگونه ناهنجارشکنی برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون، با بی‌حجابی در خودرو برخورد و خودرو پس از دو بار تذکر توقیف خواهد شد.

سردار اشتری با اشاره به در پیش بودن ماه محرم اظهار داشت: پلیس در سراسر کشور در تکایا، مساجد و حسینیه‌ها حضور خواهد داشت و با کمک مردم امنیت را برقرار خواهد کرد.

فرمانده ناجا در پایان با بیان اینکه طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش در سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: مردم در این خصوص نقش مهمی دارند و اگر افرادی از این دست را می‌شناسند، آن‌ها را از طریق پلیس ۱۱۰ معرفی کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها