مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام:

نقش دانشگاه آزاد ایلام در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس بی‌نظیر است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بی‌نظیر است.
کد خبر: ۳۰۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ - 05September 2018

نقش دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بی نظیر استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام با «محمد میرزایی‌حیدری» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار شرفبیانی اظهار داشت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بی‌نظیر است.

وی با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در ارائه 2 واحد درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس، یکی از دانشگاه‌های فعال در سطح استان ایلام بوده است.

شرفبيانی دفاع و شهادت را در فرهنگ انقلاب اسلامی نشان از حريت و آزادگی دانست و اضافه کرد: پيوند نسل جوان و احيا فرهنگ دفاع و شهادت مصون کننده انقلاب اسلامی ايران در مقابل دشمنان است.

این مسئول گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای برنامه‌های خود در ایام سال جشنواره های مختلفی از جمله فرهنگی و هنری برگزار می‌کند که باید از  توان و  ظرفیت‌های دانشگاه آزاد استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه‌ها، استفاده کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بیان داشت: حضور نسل جوان انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌های پيش رو نشان از پيوند‌ ارزش‌های دفاع مقدس و ارزش‌های معنوی در بين جوانان دارد.

میرزایی‌حیدری متذکر شد: خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام برای ارج نهادن به مقام والای این عزیزان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس جهت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی همه جانبه خود را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار