آلبوم سرودهای قرآنی با عنوان «دومین گندم» منتشر شد

آلبوم دومین گندم شامل سرودهای کودکانه با مضامین قرآنی با همت موسسه سرودستان منتشر شد.
کد خبر: ۳۰۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ - 04September 2018

آلبوم سرودهای قرآنی با عنوان «دومین گندم» منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، آلبوم صوتی و تصویری کودکانه با عنوان «دومین گندم» شامل مجموعه سرود‌ها و پیام‌های قرآنی برگرفته از قرآن و کتاب هدیه‌های آسمان ویژه دانش‌آموزان کلاس دوم دبستان با همت موسسه سُرودستان و با همراهی مرکز قرآنی انتشاراتی ندای آسمانی منتشر شد.

این مجموعه با اشعاری از حمید هنرجو، سیداحمد زرهانی، ناصر کشاورز، سیدمحمد مهاجرانی، مهدی وحیدی صدر، مصطفی رحماندوست و رضا نباتی و شاعر پیام‌های قرآنی احسان جاودان و با صدای امیرحسین کاکازاده در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در آلبوم دومین گندم قاری نوجوان محمدحسین رفیعی به تلاوت پرداخته است و همچنین محمدمیثم عظیمی، محمدصادق خادمی و علی مهترانی همخوانی کرده‌اند، همچنین تنظیم و میکس کار را علی افسری، مسترینگ حسن صفری و گوینده آن ابراهیم فراهانی است.

مجموعه سُرودستان در تابستان 1395 و پس از فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار اهالی فرهنگ و ادب که فرمودند: امروز به سرود نیاز داریم؛ باهمت امیر‌حسین کاکازاده تاسیس و قطعات متعدد کودکانه‌ای با محوریت آیینی، ملی و مذهبی تولید و عرضه شد.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها