برنامه‌های کمیته فرهنگی تبلیغی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خراسان شمالی اعلام شد

برنامه‌های کمیته فرهنگی تبلیغی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خراسان شمالی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام شد.
کد خبر: ۳۰۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ - 04September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، جلسه کمیته فرهنگی تبلیغی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نماینده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و نمایندگان حوزه فرهنگی دستگاه‌های استان برگزار شد.

در این جلسه «حسین فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، دفاع مقدس را یکی از گفتمان‌های مهم فرهنگی در کشور برشمرد و گفت: این گفتمان فرهنگی می تواند نقش موثری در فضای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور داشته باشد.

وی عنوان کرد: در شرایط خاص امروز که استکبار جهانی در تلاش است تا کشور را با مشکلات اقتصادی و اجتماعی مواجه کند، تقویت گفتمان دفاع مقدس بسیار می‌تواند موثر و راهکاری برای برون رفت از مسائل و مشکلات و ایجاد روحیه امید و نشاط در بین مردم باشد.

این مسئول افزود: در همین راستا کمیته فرهنگی و تبلیغی می‌تواند گفتمان دفاع مقدس را بیشتر تبیین کند بنابراین تمام برنامه‌های دستگاه ها در این کمیته باید باعث تقویت گفتمان دفاع مقدس باشد.

در ادامه هر یک از نمایندگان حوزه فرهنگی دستگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی ارائه کردند.

سپس «رضا رضایی» معاون امور فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برنامه‌‌های پیشنهادی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس را اعلام کرد که مهمترین این برنامه ها شامل برگزاری نمایشگاه ایثار و شهادت، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، اجرای نمایش ضد جنگ «این خانه بهم ریخته است»، اکران فیلم های مرتبط با دفاع مقدس، برگزاری مسابقه نقاشی، پخش کلیپ دفاع مقدس در سینماهای شهرستان ها و اهدای بسته فرهنگی در سطح استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار