با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی

تمبر یادبود شهدای نیروی انتظامی در قم رونمایی شد

تمبر اختصاصی یادبود شهدای ناجا و شناسنامه نخستین شهید ژاندارمری قم، با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
کد خبر: ۳۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳ - 10October 2014

تمبر یادبود شهدای نیروی انتظامی در قم رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در مراسمی که صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در مرکز آموزشی عمار برقرار شد، ابتدا سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم طی سخنانی ابراز کرد: اگر چه کل کشور متعلق به امام زمام(عج) بوده و تحت امر نائب به حق ایشان، مقام معظم رهبری اداره می شود، اما کارکنان نیروهای مسلح و بخصوص نیروی انتظامی به جهت تبعیت و امتثال امر فرماندهی معظم کل قوا، تاثیرپذیری بهتر و بیشتری از روحیات معظم له دارند و همین ویژگی تمایز خاصی را در نیروهای مسلح نسبت به سایر دستگاه ها ایجاد نموده است.

وی با اشاره به تعبیر "مجاهدان فی سبیل الله" در کلام فرماندهی معظم کل قوا، افزود: مجاهدان فی سبیل الله دارای صفاتی چون ایمان، شهامت، شجاعت، اخلاص و پایکدامنی، استقامت و صبر و ستم ستیزی هستند و همه این ویژگی ها در فرماندهان، مدیران و کارکنان ناجا مشهود است.

در ادامه این مراسم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با بیان اینکه مهمترین مسئله برای مسئولین، ایجاد رضایتمندی در مردم از نظام و حاکمیت با اجرای صحیح قانون است، اظهار کرد: باید خادم مردم باشیم و در مقابل متجاوزان ایستاده و با آنان برخورد کنیم.

وی ارتقاء معیشت کارکنان نیروی انتظامی، اجرایی شدن بودجه مصوب مجلس در خصوص نیروهای مسلح از سوی دولت، اصلاح قانون استخدامی نیروی انتظامی و ارتقاء شاخصه های امنیتی و انتظامی استان را از موارد پیگیری شده در مجلس شورای اسلامی عنوان نمود.

در ادامه این مراسم، از تمبر اختصاصی شهدای نیروی انتظامی استان قم و شناسنامه شهید محمد خوش نژاد، اولین سرباز شهید قمی نیروی انتظامی با حضور خانواده معظم شهید، مدیران کل پست و ثبت احوال استان قم، نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان رونمایی شد و سند هویتی شهید خوش نژاد نیز پس از رونمایی، تحویل خانواده معظم وی گردید.

تقدیر از پنج برگزیده قرآنی، ورزشی، علمی، ایثارگری و نماد صحت وسلامت کارکنان نیروی انتظامی استان و اجرای سرود اوج اقتدار توسط گروه موزیک معاونت اجتماعی بخش دیگری از این مراسم بود.

لازم به ذکر است شهید محمد خوش نژد متولد سال 1338 در قم بود که در 14 دیماه سال 59 در جاده آبادان ماهشهر به شهادت رسید و نامش در زمره اولین شهدای ژاندارمری از قم ثبت شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار