جلوه‌های تحسین برانگیز غبارروبی مزار شهدا در قم

مراسم غبارروبی مزار شهدا از سوی کارکنان نیروی انتظامی قم، دربرگیرنده صحنه‌های تحسین برانگیزی بود.
کد خبر: ۳۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲ - 10October 2014

جلوه‌های تحسین برانگیز غبارروبی مزار شهدا در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، با حضور سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم و جمعی از کارکنان این یگان، کارکنان ناجا با گلباران بیت امام(ره)، با آرمان های امام راحل(ره) تجدید بیعت نموده و بر تلاش جهادی خود در تبعیت از ولایت فقیه و اوامر فرماندهی معظم کل قوا تاکید کردند.

همچنین در مراسم غبارروبی مزار شهدا که با حضور سردار مجتبایی، اعضای شورای فرماندهی، حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، کارکنان نیروی انتظامی و پلیس راهور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام موجانی مسئول اداره عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و حدیثی از پیامبر مکرم اسلام(ص)، مقام رفیع شهید و شهادت را توصیف کرد.

سپس رفیعی از پیشکسوتان دفاع مقدس به روایتگری از نحوه شهادت شهیدانی چون رضاییان، محمدرضا شفیعی، کمال کورسل(تنها شهید اروپایی دفاع مقدس) و شهدای بزرگوار دیگر پرداخت.

حاشیه های مراسم غبارروبی امروز

- حضور پرشور کارکنان انتظامی استان در حالی که تحت تاثیر شکوه مراسم امروز قرار گرفته و با دیدگان اشک آلود، با مرام و راه شهدا بیعت می کردند، جلوه های معنوی زیبایی به مراسم بخشیده بود.

- پس از روایتگری، مجری مراسم نوای یاد امام و شهدا را سر داد و شرکت کنندگان در مراسم و خانواده های معظم شهدا به یاد سید و سالار شهیدان و شهدای دفاع مقدس به سینه زدند.

- غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا توسط ناجا امروز شاهد صحنه های تحسین برانگیری بود.

سردار مجتبایی پس از احترام به مزار شهید زین الدین و چند شهید بزرگوار دیگر از جمله شهدای نیروی انتظامی، بر سر قبور تعدادی از قبور مومنین مدفون در جوار مزار شهدا حضور یافت و با اهداء شاخه های گل، به خانواده های آنان نیز ادای احترام کرد.

 این اقدام فرماندهی انتظامی استان و هیئت همراه، تقدیر و تشکر مضاعف مردم را از روحیه مردمی پلیس در پی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار