مسوول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پورتال جدید سایت «وصال» در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

محمد دانش‌فر گفت: پورتال جدید سایت وصال با محوریت شهدای گمنام و مفقودالاثر در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ - 05September 2018

پروتال جدید سایت «وصال» در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود«محمد دانش‌فر» مسوول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، از رونمایی سایت وصال در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: سایت «وصال» با محوریت شهدای گمنام و جاویدالاثر از سال 92 مشغول به کار شده است، اما نواقصی داشت که طی چند ماه گذشته رفع شده و پورتال جدید این سایت با حضور «سردار کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

وی گفت: در پورتال جدید به طور تخصصی به حرم شهدای گمنام پرداخته شده است. اخبار تمام حرم‌ها، تصاویر تفحص شهدای گمنام و اطلاعات شهدای جاویدالاثر به طور ویژه در این سایت آمده است.

دانش‌فر زیارت مجازی حرم‌های شهدای گمنام سراسر کشور را یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت دانست و افزود: پیش از این اخبار برگزاری بزرگداشت‌‌ها در حرم‌های شهدای گمنام‌ در رسانه‌ها بازنشر نمی‌شد اما از این پس هر یک از حرم‌ها یک خبرنگار دارد. در این سایت امکان گفت‌وگو میان خادمان نیز وجود دارد تا پیشنهادات و اخبار تبادل شود.

مسوول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور خاطرنشان کرد: پیش از این در حرم‌ها از خادمان خانم‌ها کمتر استفاده می‌شد اما در تغییرات صورت گرفته بنا داریم تا از ظرفیت بانوان نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اپلیکیشن «بی‌نشان‌ها» با محوریت شهدای گمنام، تمبر یادبود شهید ردانی پور و سند جامع استانی کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر نیز در دومین جشنواره ملی وصال یار رونمایی خواهد شد. این مراسم در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار