حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی:

فرهنگ برادری و اطاعت پذیری سازمانی یک تکلیف شرعی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نظم‌پذیری، انضباط معنوی، فرهنگ برادری و اطاعت پذیری سازمانی به عنوان یک تکلیف شرعی کاملا مشهود است و در یک کلام تنها راهکار سلامت سازی امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۳۰۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 04September 2018

نظم پذیری، انضباط معنوی، فرهنگ برادری و اطاعت پذیری سازمانی یک تکلیف شرعی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گردهمایی رؤسا، فرماندهان و معاونان ناجا اظهار داشت: نباید در کار‌ها بگوییم که چون مسؤول و رئیس هستیم هر چه که ما می‌گوییم باید همان باشد و همواره بدانیم هر چقدر مسؤولیت بزرگ‌تری بر عهده ما باشد باید کوچک‌تر باشیم؛ همواره در نیروی انتظامی جلسات متعددی برگزار می‌شود که این موید همین موضوع است تا همگان بدانند که ناجا دارای استبداد و خودکامگی نیست و همواره از همه ظرفیت‌ها استفاده و در کار‌ها از همگان مشورت می‌گیرد.

وی وظیفه ناجا را تأمین امنیت که سرمایه هر کشور است، دانست و گفت: باید قدردان این فرصت باشیم و با تقویت ایمان که سرمایه نجات بخش انسان است، بتوانیم این موضوع را حفظ کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با بیان اینکه باید اعمال و رفتار زیردستان خود را همواره مورد توجه قرار دهید، گفت: شاید زمانی یک ساعت گوش کردن به صحبت‌های یک نیروی زیردست بهتر از انجام هزار کار برای این فرد باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه نیروی انتظامی توانسته رضایت عمومی را برابر نظرسنجی‌های انجام شده کسب کند، افزود: فرماندهان ضمن قدردانی و تقدیر از زیرمجموعه خود، این موضوع را به یکایک آنان اعلام کنند تا بدانند که این مقوله مورد توجه مسؤولان قرار دارد.

این مقام مسؤول تفقد از زیردستان را از روایات اسلامی دانست و گفت: احترام گذاشتن به این افراد می‌تواند در آن‌ها روحیه ایجاد کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: عزم و اراده جدی فرمانده و مسؤولان نیروی انتظامی برای ساخت ناجا در تراز جمهوری اسلامی ایران از توقعات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شمار می‌رود؛ در حکم انتصاب، اینجانب مورد خطاب قرار گرفتم، ولی در اصل خطاب معظم‌له، کلیه فرماندهان و مسؤولان ناجا است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، پلیس هوشیار، بصیر، انقلابی و جهادی توأم با برخورد حکیمانه و مقتدر همراه با رأفت اسلامی را از دیگر انتظارات فرمانده معظم کل قوا دانست که باید همگان تلاش کنیم تا این انتظارات برآورده شود.

این مقام مسئول، به نقش بی‌بدیل فرمانده ناجا و هیئت رئیسه این نیرو در تحقق این انتظارات اشاره کرد و گفت: قطعا خیر دنیا، آخرت ما و موفقیت درکار‌ها در راستای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی را حاصل خدمات صادقانه، راهبردی و مخلصانه سردار «اشتری» عنوان کرد و اظهار داشت: برای من که به عنوان یک طلبه در این مجموعه خدمت می‌کنم، افتخار است که فرمانده معظم کل قوا از این مجموعه رضایت دارند و رضایت ایشان برابر است با رضایت امام عصر (عج) و رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نظم‌پذیری، انضباط معنوی، فرهنگ برادری و اطاعت پذیری سازمانی در ناجا به عنوان یک تکلیف شرعی کاملا مشهود است و در یک کلام تنها راهکار سلامت سازی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تلاش فرمانده ناجا در راستای معیشت کارکنان و ترمیم آسیب دیدگان را مورد رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و گفت: این موضوع را رئیس دفتر حضرت آقا، آقای «محمد شیرازی» به من اعلام کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی پاسداری از ارزش‌ها، اهتمام به صیانت از کارکنان و تأکید بر سلامت ناجا را از دیگر انتظارات سازمان عقیدتی سیاسی از ناجا عنوان کرد و اظهار داشت: انتظار داریم با اهتمام همه مسؤولان و فرماندهان ناجا، این امر محقق شود.

وی ماه محرم، اربعین و رمضان را فرصتی برای خودشناسی و افزایش بصیرت دینی کارکنان عنوان کرد و گفت: باید قدردان این فرصت‌ها باشیم و برای خودسازی از این ایام استفاده کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در خاتمه تنها راهکار سلامت سازی انسانی را در یک کلام امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: همتاپروری، جوان‌گرایی و آموزش نیرو‌های جوان در نیروی انتظامی از دیگر انتظارات مقام معظم رهبری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار