مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس:

لازمه همدلی، گام برداشتن در مسیر گفتمان رهبری است

«حمیدرضا گرامی» با بیان این‌که انجمن‌ها می‌تواند همدلی و همراهی مردم در دوران دفاع مقدس را به جامعه بازگرداند، گفت: جهت همدلی و همراهی مردم و گذر از مشکلات به وجود امده در جامعه، باید در مسیر گفتمان رهبری گام برداریم.
کد خبر: ۳۰۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 04September 2018

لازمه همدلی، گام برداشتن در مسیر گفتمان رهبری استبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در چهارمین نشست سالانه انجمن اسلامی ادارات، کارخانجات و بانک‌های استان فارس، با بیان این‌که انجمن‌ها نقش ارزشمندی در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین فراز و نشیب‌های دوران انقلاب و بعد از آن داشته‌اند، گفت: یکی از رمز‌های و راز‌های پیروزی و کمک‌رسانی در آن دوران، همدلی و همراهی مردم با یکدیگر و مسئولین بود که در حال حاضر هم در راستای تحقق این آرمان‌ها باید در مسیر گفتمان رهبری گام برداریم.

وی افزود: انجمن‌های اسلامی استان فارس با همراهی روحانیت در سال ۵۸ فعالیت خود را شروع کردند که شهید آیت‌الله «دستغیب» یکی از بانیان اصلی راه‌اندازی و پشتیبانی از این انجمن بود و خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه کرد و در حال حاضر نیز باید این انجمن‌ها فعال‌تر، همانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

گرامی تصریح کرد: در اثر عدم آموزش‌های لازم و سوء‌مدیریت‌ها در بعضی از بخش‌ها، زیرساخت‌های آن‌ها آسیب دیده و ظرفیت‌های لازم از دست رفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار