گودرزی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

بی‌توجهی برخی مسوولان نسبت به مشکلات معیشتی مردم

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در شرایط بحرانی معیشتی قرار دارند، گفت: متاسفانه مسوولان برنامه مدونی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور ندارند.
کد خبر: ۳۰۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ - 05September 2018

بی‌توجهی برخی مسوولان نسبت به مشکلات معیشتی مردم«عباس گودرزی» عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: سوال مهمی که در این خصوص مطرح می‌شود، این است که آیا مسوولان افزایش قیمت‌های نامتعارف در بازارهای ارز، سکه، خودرو و کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز مردم را احساس نمی‌کنند؟ چرا آن‌ها برای کم کردن معضلات معیشتی مردم تلاش جدی انجام نمی‌دهند؟

این نماینده با اشاره به عدم هماهنگی میان مسوولان برای بهبود وضعیت اقتصادی افزود: عده‌ای از مسوولان به طور جدی و بدون وقفه برای تسکین نارضایتی‌های مردم از وضعیت به وجود آمده اقتصادی در تلاش هستند اما برخی از مسوولان نسبت به این امر مهم بی‌تفاوت هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی کاهش مشکلات اقتصادی کشور را در گرو کار جهادی تمام مسوولان دانست و گفت: در شرایط کنونی که آمریکایی‌ها با تمام توان به جنگ اقتصادی با ما آمده‌اند و برای محقق شدن اهداف ضدایرانی‌شان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند، بی‌تفاوتی برخی مسوولان نسبت به حل و فصل مشکلات معیشتی مردم از تهدیدات و دشمنی‌های آمریکایی‌ها خطرناک‌تر است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها