مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اعزام 150 گروه جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از فعالیت 2 هزار جهادگر در قالب 150 گروه جهادی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ - 05September 2018

اعزام 150گروه جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار «هوشنگ فولادی» مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در راستای برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در چهارمحال و بختیاری، 150 گروه جهادی به مناطق محروم استان با اولویت حاشیه شهرها اعزام می‌شوند.

فولادی افزود: گروه‌های جهادی اعزامی در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی، آموزشی و مشاوره خدمت رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: 2 هزار جهادگر از اقشار مختلف بسیج دانشجویان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج اصناف، بسیج محلات، بسیج پیشکسوتان، بسیج جامعه زنان، بسیج دانش آموزی، بسیج طلاب، بسیج حقوقدانان و بسیج مهندسین کشاورزی در این فعالیت بزرگ و رزمایش عظیم شرکت دارند.

این مسئول ساخت و تکمیل و مرمت مساجد، حسینیه‌ها، خانه محرومان، رنگ آمیزی مدارس، جمع آوری محصولات کشاورزی، لایروبی قنوات، اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال در مشاغل خانگی و زودبازده، پزشکی و دامپزشکی، تأمین جهیزیه برای زوج های بی بضاعت و توزیع البسه و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند را از عرصه‌های فعالیت جهادگران در این بازه زمانی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جهادگران مشغول ساخت و تکمیل 213 خانه برای مددجویان و محرومان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری هستند و 5 گروه جهادی خواهران نیز در شهرکرد مرکز استان البسه و لوازم التحریر را برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند بسته‌بندی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار