سردار اشتری در ارتباط تصویری با استان ایلام عنوان کرد؛

تقویت پلیس راه در دستور کار ناجا/ تلاش نیروی انتظامی برای تسهیل تردد زائران اربعین

فرمانده ناجا گفت: امیدواریم با همکاری مردم و مسؤولان استان‌های ایلام و خوزستان و در صورت بازگشایی مرز خسروی در کرمانشاه، بتوانیم شرایط خوبی را برای تردد زائران اربعین برقرار کنیم.
کد خبر: ۳۰۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ - 05September 2018

بازاچه‌های مرزی طبق قانون و مقررات باید به کار خود ادامه دهندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در ارتباط ویدئویی با استان ایلام اظهار داشت: خوشبختانه به دلیل تلاش همکاران سختکوش و همکاری مردم، امروز در استان ایلام مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مردم شهیدپرور ایلام همواره مانند زمان دفاع مقدس ثابت کرده‌اند که پای اعتقادات و میهن خود هستند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم ایلام در زمان راهپیمایی اربعین حسینی نشان داده‌اند که فداکار و مهمان‌نواز هستند، افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر با همکاری مردم و نیروی انتظامی، امنیت برای تردد زائرین اربعین حسینی به خوبی برقرار شده است.

سردار اشتری در خصوص زیرساخت‌های جاده‌ای استان ایلام نیز خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر فعالیت‌های خوبی در جهت ساخت زیرساخت‌های استان ایلام صورت گرفته است و نیروی انتظامی به ۸۰ درصد از تعهدات خود عمل کرده است و مابقی هم تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در راهپیمایی اربعین حسینی ۲ میلیون زائر از مرزهای کشور تردد کنند، افزود: امیدواریم با همکاری مردم و مسؤولان استان‌های ایلام و خوزستان و در صورت بازگشایی مرز خسروی در کرمانشاه، بتوانیم شرایط خوبی را برای تردد زائران برقرار کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: تقویت پلیس راه و راهور ناجا در دستور کار ما قرار دارد؛ همچنین موارد مورد نیاز به مسؤولان استانی و‌ کشوری منعکس شده است و پیگیری خواهد شد.

سردار اشتری در خصوص معیشت کارکنان ناجا نیز گفت: باتوجه به حجم و وسعت ماموریت‌های ناجا ما امروز شرمنده کارکنان و خانواده‌‌های آن‌ها هستیم؛ اما در این خصوص برنامه‌هایی تهیه شده که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نمی‌گذاریم کسی به همکاران ما هتک حرمت کند، تصریح کرد: اگر کسی حین ماموریت به ماموران ما هتاکی کند به شدت برخورد خواهیم کرد و ماموران ما هوشمندانه به کار خود ادامه دهند.

وی همچنین در خصوص بازارچه های مرزی گفت: بازارچه‌های مرزی طبق قوانین و مقرراتی که وجود دارد، حتما باید به کار خود ادامه دهند و منبع درآمدی برای مردم باشند.

سردار اشتری با بیان اینکه استان ایلام به دلیل برخی محرومیت‌ها نیاز به کار مضاعف دارد، افزود: این استان در مسائل پشتیبانی و تقویت تجهیزات، در اولویت ناجا قرار دارد. خوشبختانه امروز نقاط حادثه‌خیز ایلام مشخص و به وزارت راه اعلام شده که بخشی از آن‌ها برطرف شده است و پیگیر هستیم تا نقاط حادثه‌خیز در استان ایلام برطرف شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها