سردار اشتری در ارتباط تصویری با استان خراسان رضوی:

افزایش کلانتری‌ها در حاشیه شهر مشهد/ مهمترین اولویت ناجا رسیدگی به حاشیه‌نشینی است

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا رسیدگی به حاشیه‌نشینی شهر‌هاست، گفت: کلانتری‌ها در حاشیه شهر مشهد افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۰۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ - 05September 2018

مهمترین اولویت ناجا رسیدگی به حاشیه نشینی است/ افزایش کلانتری در حاشیه شهر مشهدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» قرمانده ناجا صبح امروز در ارتباط تصویری با خراسان رضوی در پاسخ به سوالات مردمی این استان اظهار داشت: شهر مشهد به دلیل زیارتی بودن یکی از پر تردد‌ترین شهر‌هاست و سالانه میلیون‌ها نفر به این شهر تردد می‌کنند.

وی با بیان این‌که برای تسهیل در تردد زائران باید برنامه ریزی شود، گفت: در حوزه نیروی انتطامی بنده با قاطعیت اعلام می‌کنم که به دلیل حضور زائران امام رضا (ع) در گذشته و امروز نگاه ویژه‌ای به شهر مشهد شده است.

سردار اشتری افزود: خوشبختانه با کار‌های صورت گرفته، امروز در جاده‌های منتهی به شهر مشهد هیچ‌گونه مشکلی نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: جاده‌های منتهی به مشهد امروز مجهز به دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلف هستند و یکی از اولویت‌های ما مجهز کردن پلیس راه و راهور مشهد است.

وی در خصوص حاشیه‌نشینی در شهر مشهد نیز بیان کرد: موضوع حاشیه‌نشینی یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا است. در سال گذشته و در پی بازدید‌های مکرر از حاشیه شهر مشهد، تعداد کلانتری‌ها افزایش یافته و مقر‌های موقت و گشت‌های بیشتری در حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده است.

سردار اشتری گفت: خوشبختانه مشکلات حاشیه‌نشینی در شهر مشهد کمتر شده است و امیدواریم با همت استاندار، مردم، مسؤولان و همکاران ما شرایط بهتری ایجاد شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار