نطنزی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هراس آمریکا از توان موشکی ایران/ دفاع مقدس سند اقتدار ماست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به قدرت نظامی و دفاعی کشورمان گفت: آمریکایی‌ها به توان دفاعی ما واقف هستند و از این موضوع وحشت دارند.
کد خبر: ۳۰۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ - 05September 2018

مرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به دوران هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: یکی از بزرگترین کشور‌هایی که صدام را علیه جمهوری اسلامی و جنگ با ما تحریک کرد، آمریکا بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشترین تجهیزات و سلاح‌های جنگی که رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی علیه ما استفاده کردند، ساخت آمریکا بود، افزود: عمده دلیل حمایت‌های همه جانبه آمریکایی‌ها از صدام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تضعیف و نابودی انقلاب نوظهور ما بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با توجه به موفقیت‌ها و پیروزی‌های کشورمان در تمام عرصه‌ها تصریح کرد: ایرانی که در دوران جنگ تحمیلی مورد هجمه و فشار‌های بلوک شرق و غرب بود امروز به جایگاهی رسیده که آمریکایی‌ها که خود را قدرت تراز اول جهان قلمداد می‌کنند، نسبت به اقتدار و توان دفاعی کشورمان واقف بوده و از این موضوع مهم وحشت دارند.

وی دشمن شناسی و دشمن ستیزی را بزرگترین حالات و روحیات شهدای دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ایستادگی مسوولان در مقابل توطئه‌ها و خصومت‌های آمریکا باعث شادی قلب تمام مجاهدینی است که برای صیانت از ایران از تمام داشته‌های خود گذشتند و به شهادت رسیدند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی نقش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در رشد و توسعه کشور را مهم دانست و گفت: علاوه بر مدیریت کارآمد مسوولان یکی دیگر از راهکار‌های مهم برای برون رفت از نابسامانی‌های کنونی، بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس است که در این زمینه کوتاهی شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار