حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه تهران:

ائتلاف ضد داعش، یک فریب آشکار و ناشیانه است/ منتظر خروجی نشست مشترک مجلس و دولت هستیم

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسئله ائتلاف آمریکا و چند کشور عربی در پوشش مقابله با تروریست‌ها و جنگ با داعش یک فریب آشکار و ناشیانه است، گفت: این کشورها بعد از جنایت‌های هولناک ایادیشان قصد تبرئه کردن خود را داشته و در عمل با داعش، نمی‌جنگند.
کد خبر: ۳۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ - 10October 2014

ائتلاف ضد داعش، یک فریب آشکار و ناشیانه است/ منتظر خروجی نشست مشترک مجلس و دولت هستیم

به گزارش خبرنگار گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با بیان این که امروز باید با عمق جانمان، غدیر را احیا کنیم، گفت: با این شیوه، نشان میدهیم که خواهان حکومت علی (ع) و عدالت هستیم. از مسئولین وزارتخانههای خارجه، کشور و دارایی که از نمایندگان خود خواسته اند برای غدیر هزینه کنند، نیز تشکر می کنم.

صدیقی به پیام حج مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: در این پیام بسیار زیبا و پرمحتوا، به چند مسئله تاکید شده که اولین مورد آن، ایجاد اتحاد و مقابله با تفرقه افکنی و تعمیق مسئله حج در کنار برنامه های معنوی و ارتباط با خدا است.

وی ادامه داد: مسئله بعدی تبیین اسلام ناب محمدی است که با اسلام آمریکایی متمایز است، این واژه را نیز امام راحل در کنار همه ابتکاراتی که نقطه عطف در تاریخ بشر است، ارائه دادند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به تفاوت اسلام ناب محمدی و آمریکایی گفت: اسلامی که در آن عظمت، تعهد، حمایت از مستضعفین و پابرهنگان و مقابله با ظلم و طاغوت وجود دارد، اسلام ناب محمدی است.

صدیقی با بیان این که اسلام انقلابی ما نشات گرفته از اسلام غدیر و ناب محمدی است، خاطرنشان کرد: اسلام ناب پیغمبری که آن را امام راحل احیا کردند، در حال جوشش و فوران است و هر روز یک گام از سنگرهای اسلام آمریکایی را فتح می کند.

وی با اشاره به ائتلاف چند کشور علیه داعش، گفت: مسئله ائتلاف آمریکا و چند کشور عربی در پوشش مقابله با تروریست ها و جنگ با داعش، یک فریب آشکار و ناشیانه است و این کشورها بعد از جنایت های هولناک ایادی خود و جریحه دار کردن عواطف بشری، قصد تبرئه کردن خود را داشته و در عمل با داعش جنگ نمی کنند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در عراق و سوریه به نام جنگ با داعش منابع سوریه و ارتش عراق را مورد حمله قرار می دهند و این حرکت ضد داعش نبود، بلکه خواهان تضعیف حکومت عراق و سوریه هستند.

صدیقی با تبریک هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ارتش، سپاه و نیروهای مسلح، جنگ هایشان مقطعی بوده و آمادگیشان همیشگی است.

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی همیشه در صحنه است، از زحمات آنها تقدیر و تشکر کرد و افزود: نیروی انتظامی همیشه در مقابل تهاجم همه جانبه دنیای شرارت از جمله مواد مخدر، فساد، بی بند و باری، هنجارشکنی و مسایل مختلفی که دشمن دست برنداشته و به جنگ نرم روی آورده، در جبهه و سنگر آماده بوده است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران به جلسه مشترک مجلس و دولت اشاره کرد و یادآور شد: توصیه مقام معظم رهبری به مسئولان است که با هم تفاهم و تبادل اطلاعات داشته باشند و برای رفع مشکلات فکری کنند.

صدیقی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: منتظر خروجی های این نشست ها هستیم و مسئولان به فکر حل مشکلات جوان ها و مشکل بیکاری که جانکاه است نیز باشند، چرا که خیلی از مشکلات به دلیل بیکاری و فقر به وجود  می آید.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه موانع رشد و تولید داخل باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: کالاهای داخلی را با نظارت مرغوب کرده و جلوی واردات غیر ضروری را بگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها