امیر حیدری:

تغییرات جامعی در یگان‌های عملیاتی نزاجا صورت گرفته است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در یگان‌های عملیاتی نزاجا تغییرات جامعی صورت گرفته است، گفت: این نیرو در سایه ولایت‌محوری، از یک نیروی کلاسیک و سنتی عبور کرده و تبدیل به نیرویی چابک، توانمند و حرفه‌ای شده است.
کد خبر: ۳۰۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ - 05September 2018

تغییرات جامعی در یگان‌های عملیاتی نزاجا صورت گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (چهارشنبه 14 شهریورماه) در هشتمین جشنواره مالک اشتر ارتش که در مرکز آموزش پشتیبانی نیروی زمینی ارتش (مرآپش) برگزار شد، با اشاره به تغییر جامع نزاجا، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در سایه ولایت محوری، از یک نیروی کلاسیک و سنتی عبور کرده و امروز تبدیل به نیرویی چابک، توانمند و حرفه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه «نیروی زمینی ارتش به نیرویی تغییر یافته که ولایت‌مداری اولین تابلویی است که آن را معرفی می‌کند»، افزود: بنا به فرمان فرمانده معظم کل قوا، امروز تمام یگان‌های نیروی زمینی ارتش به 2 دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته‌ی اول تیپ‌های حرفه‌ای نیروی زمینی شامل تیپ‌های واکنش سریع و تیپ‌های متحرک هجومی و دسته دوم نیز سایر یگان‌های این نیرو را شامل می‌شود.

وی افزود: امروز نیروی زمینی، به عنوان نیروی محوری، آمادگی دارد که در کنار سایر نیرو‌های مسلح کشورمان طومار زندگی ننگین هر متجاوزی را در هر مقیاسی از قدرت و در هر کجای جهان در هم بپیچد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروز با جرات به کشور‌های دوست می‌گویم که ما را در کنار خود ببینند و قدرت نیروی زمینی را قدرت دنیای اسلام تلقی کنند.

امیر حیدری ادامه داد: همچنین به دشمنان نهیب می‌زنیم که نیروی زمینی، ارتش و سایر نیرو‌های مسلح به درجه‌ای از اقتدار رسیدند که قادرند امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران را در هر کجای دنیا که باشد تامین و احصا کنند؛ آن‌ها بدانند در مقابل هر زورگویی، مقتدر‌تر از آن خواهیم ایستاد.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، ولایت بالاترین و بهترین نعمت برای انسان‌هاست و امروز خدا ما را مورد لطف خود قرار داده که از این نعمت برخوردار هستیم. در برابر نعماتی که خدای متعال به انسان اعطا می‌کند نیز برای هیچ شکرگزاری بهتر از اطاعت نیست.

امیر حیدری با بیان اینکه ما باید مالک اشتر را الگوی خود قرار دهیم، گفت: او در جنگ صفین ولایت‌مداری را به معنای واقعی برای ما ترسیم کرد. مالک اشتر که در این جنگ شمشیر را بر گردن معاویه قرار داده بود، با اطاعت از فرمان حضرت علی (ع) از ادامه کار خود انصراف داد.

جشنواره مالک اشتر با هدف تجلیل از فرماندهان و مسئولان موفق نیروی زمینی ارتش از سوی دبیرخانه اشراف فرماندهی این نیرو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها