وصیت‌نامه شهید «اسکندریان»:

خواهرانم با حجاب خود مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان جنایتکار شرق و غرب بزنید

شهید «حسین اسکندریان» در وصیت‌نامه خود نوشته است: خواهرانم، حجاب اسلامی خود را حفظ کنید و به این طریق مشت محکمی به دهان یاوه گویان از شرق و غرب جنایتکار بزنید.
کد خبر: ۳۰۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰ - 29September 2018

خواهرانم با حجاب اسلامی خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان از شرق و غرب جنایتکار بزنیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد،‌ «حسین اسکندریان» در تاریخ یک فروردین 1342 در روستای نوده از توابع شهرستان بجنورد از استان خراسان شمالی به دنیا آمد.

حسین تا چهارم ابتدایی درس خواند و کشاورزی می‌‌کرد و به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت.

وی در بیست و یکم فروردین در سومار توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سینه در سن 20 سالگی شهید شد و پیکرش را در زادگاهش به خاک سپردند.

وصیت نامه شهید اسکندریان:

خدای را شکر می کنم که پروردگارم این فیض بزرگ و عظیم را در راه اسلام عزیز نصیب من کرد و توانستم این عمر کوتاه را در این راه باخته و جان برکف علیه متجاوزین جهانی به کشور عزیزمان بجنگم و جان خود را فدا کنم. پروردگارا به بازماندگانم صبر جلیلی عنایت بفرما.

از شما ملت غیور و مبارز می خواهم که امام بزرگوار را در این فریضه الهی کمک و یاری کنید و خون شهدای عزیز را نگذارید که پایمال شود و جبهه ها را فراموش نکنید که ان‌شاءالله پیروزی نزدیک است و کربلا و قدس شریف چشم انتظار هستند.

در آخر از شما پدر و مادر عزیزم می خواهم که من را حلال کنید و ای مادر جان! که برایم بسی رنج و زحمت کشیدی تا نوجوانی پروریدی که در زیر سایه‌اش چند صباحی زندگی کنی، شیر خود را حلالم کن. تو ای پدر جان! بسیار برایم کار کردی و خلاصه نوگلت در راه اسلام عزیز فدا شد، هر دوی شما ناراحت نباشید و صبر کنید که خداوند کریم با صابران است.

برادر جان! تو هم ناراحت نباش و خواسته ام از خواهرانم این است که همچون زینب (س) صبر کنید و حجاب اسلامی خود را حفظ کنید و به این طریق مشت محکمی به دهان یاوه گویان از شرق و غرب جنایتکار بزنید، باشد که پروردگار قادر و متعال به همه ما و شما اجر عنایت بفرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها