یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری/ حکم دادگاه اسرائیلی برای تخریب الخان الاحمر

رسانه‌های عربی از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت ۱۰ فلسطینی خبر دادند.
کد خبر: ۳۰۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ - 05September 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند که طی آن 10 فلسطینی بازداشت شدند.

نظامیان صهیونیست با یورش به منازل مردم، تیسیر نجار و عمار تیسیر نجار را در عنبتا در نزدیکی طولکرم و مصطفی العید و عبدالرحمن ذیاب خلوف را در برقین در نزدیکی جنین، زیاد ابوحسین و محمد ابوحسین و حسین ابوحسین را در الخلیل بازداشت کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی همه روزه شهر‌ها و مناطق مختلف کرانه باختری را هدف حملات خود قرار می‌دهد و با یورش به منازل مردم، به بازداشت آن‌ها دست می‌زند.

شب گذشته نیز دست‌کم 25 شهروند فلسطینی در جریان تظاهرات علیه تصمیم ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر قطع کمک‌ها به آنروا (موسسه امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند. هزاران نفر از مردم غزه در تظاهراتی در حمایت از حقوق آوارگان در مقابل گذرگاه بیت حانون در شمال نوار غزه به تصمیم ترامپ اعتراض کردند.

بر اساس گزارش فلسطین الیوم، شمار زیادی از شهروندان با عبور از گذرگاه بیت حانون به دیوار امنیتی در شمال نوار غزه رسیدند و به سمت نظامیان صهیونیست سنگ پرتاب کردند و لاستیک آتش زدند، اما نظامیان صهیونیست با گلوله جنگی به سمت آن‌ها حمله کردند که در نتیجه آن دست‌کم 25 نفر زخمی شدند.

حکم دادگاه رژیم صهیونیستی برای تخریب الخان الاحمر

خبر دیگر اینکه دادگاه عالی رژیم اشغالگر قدس حکم تخریب و تخلیه اجباری روستای الخان الاحمر در شرق قدس اشغالی را تا یک هفته آینده صادر کرد.

این دادگاه درخواست‌های ساکنان این منطقه برای جلوگیری از تخریب منازل و بیرون راندن آن‌ها را رد کرده است.

این در حالی است که فعالان در فضای مجازی خواستار همبستگی با ساکنان این منطقه از قدس اشغالی شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار