معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم خبر داد

فعالیت ۳ قرارگاه خیبر، ذوالفقار و مرصاد پلیس در قم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم از فعالیت ۳ قرارگاه خیبر، ذوالفقار و مرصاد و اجرای طرح مهار در راه های مواصلاتی قم خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰ - 11October 2014

فعالیت ۳ قرارگاه خیبر، ذوالفقار و مرصاد پلیس در قم

احمد صادقی در حاشیه برنامههای هفته نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در قم با گرامیداشت ایام هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت ابراز داشت: شعار هفته نیروی انتظامی "پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار" است و خدمت پلیس در قم بدون تلاش جهادی امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: در اجرای ماموریتهای ناجا در استان مقدس قم، پلیس باید حتما نیرویی جهادی، کارآمد و مقتدر باشد زیرا این استان از لحاظ معنوی، فرهنگی و اجتماعی در کشور موقعیت ممتازی داشته و پلیس، ایجاد امنیت برای ولی نعمتان انقلاب و زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) را برای خود افتخاری عظیم میداند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم، قرارگرفتن استان در شاهراه مواصلاتی بیش از 50 درصد استانهای کشور، تردد پرتعداد خودروها و مسافران و لزوم برخورد با اراذل و اوباش را از الزامات کارآمدی و اقتدار پلیس برشمرد و عنوان نمود: قطعا اگر پلیس به این ویژگیها آراسته نباشد، نمیتواند در راستای برقراری نظم و امنیت پایدار در استان توفیقی کسب نماید.

وی در ادامه به فعالیت قرارگاههای ذوالفقار، خیبر و مرصاد و انجام رزمایشهای مربوطه در سطح استان اشاره کرد و گفت: طرح ذوالفقار در فواصل زمانی منظم به منظور برخورد با معضلاتی چون مزاحمین به نوامیس، توزیع کنندگان مواد مخدر و افراد دارای رفتارهای پرخطر و دستگیری آنها اجرا می شود.

صادقی در خصوص فعالیت قرارگاه خیبر نیز گفت: این قرارگاه با ایجاد کانکسهای پلیس آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد و امنیت اخلاقی در مکانهایی که احتمال وقوع جرم میرود، نسبت به برقراری نظم و امنیت بیشتر در آن مناطق اقدام مینماید.

وی افزود: در این رابطه شماره تلفنهای 3134، 3135، 3136 و 3137 آماده پاسخگویی به شهروندان عزیز قمی در خصوص پیگیری موارد مذکور میباشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان به فعالیت قرارگاه عملیاتی مرصاد اشاره کرد و ادامه داد: این قرارگاه نیز در محورهای مواصلاتی استان تشکیل می شود و ضمن برقراری گشت و اجرای طرح مهار، از تردد خودروهای مشکوک به داخل استان جلوگیری میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها