سردار شکارچی:

نیرو‌های مسلح می‌توانند در رفع مشکلات اقتصادی جامعه کمک کنند

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح می‌توانند به دولت در رفع مشکلات فعلی اقتصادی جامعه کمک کنند به عنوان مثال بسیج ظرفیت زیادی دارد که در صورت تقاضا می‌تواند در اختیار بخش‌های مختلف کشور قرار گیرد.
کد خبر: ۳۰۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ - 07September 2018

نیرو‌های مسلح می‌توانند در رفع مشکلات اقتصادی جامعه کمک کنندسردار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره کمک نیرو‌های مسلح بویژه بسیج در رفع مشکلات اقتصادی فعلی جامعه اظهار داشت: اگر دولت درخواست کند، نیرو‌های مسلح می‌توانند به دولت در رفع مشکلات فعلی اقتصادی جامعه کمک بسیاری کنند.

وی افزود: به عنوان مثال بسیج ظرفیت زیادی دارد که در صورت تقاضا می‌تواند در اختیار بخش‌های مختلف کشور قرار گیرد؛ ظرفیتی که بسیار موثر، عظیم و غنی است؛ بنابر این چنانچه از این ظرفیت استفاده شود، بسیجیان می‌توانند خیلی از مشکلات را رفع کنند.

سردار شکارچی ادامه داد: البته مهم‌تر از استفاده از ظرفیت بسیج و نیرو‌های مسلح، وجود اراده‌ای جدی در دولت برای بهره‌مندی از توانمندی‌های موجود در بدنه نیرو‌های مسلح است. احساس می‌کنم که امروز این اراده در دولت بیشتر از گذشته است.

وی تصریح کرد: خیلی از مشکلات را در گذشته پشت سر گذاشتیم و امروز هم می‌توانیم مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم با این توضیح که اول باید «ما می‌توانیم» را باور کنیم؛ چون وجود همین باور خیلی از مسایل را مرتفع می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح اضافه کرد: البته بخشی از مشکلات اقتصادی موجود مربوط به تحریم‌هاست، ولی بخش زیادی از آن ناشی از عملیات روانی دشمن است و راه مقابله با این عملیات روانی هم استفاده از تمام ظرفیت‌های قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است؛ اما متاسفانه از این قدرت نرم آن‌گونه که باید استفاده نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار