قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ترویج فرهنگ ایثار در جبهه اقتصادی اثرگذار است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت فقط در جبهه‌ها معنی نمی‌شود، بلکه ترویج این فرهنگ در تمام عرصه‌های کشور تاثیرگذار است.
کد خبر: ۳۰۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 06September 2018

ترویج فرهنگ ایثار در جبهه اقتصادی اثرگذار استسید احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرستان فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه فرهنگ ایستادگی و مقاومت جزو درس‌های اساسی و مورد تاکید دین اسلام است، اظهار داشت: مقاومت یعنی اینکه به روش جهانی عمل کنیم و همواره اعتماد به نفس و خود باوری داشته باشیم و اینگونه می‌توان دشمن را منفعل کرد.

وی در ادامه با توجه به اینکه اگر روحیه صبر و استقامت در زندگی وجود داشته باشد، می‌توانیم روحیه ملی و خودباوری را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: با تقویت روحیه ایثار، شهادت و دفاع می‌توانیم موانع داخلی و خارجی را رفع کرده و در جنگ اقتصادی که آمریکایی‌ها علیه کشورمان به راه انداخته پیروز شویم.

این نماینده خانه ملت ادامه داد: با تقویت روحیه دفاع و ایستادگی است که می‌توانیم باور‌های دینی را در مردم پرورش دهیم. وقتی از مقاومت سخن می‌گوییم، صرفا مقاومت نظامی نیست بلکه دفاع، استقامت، صبر و ایثار در تمام مراحل زندگی کاربرد دارد.

وی گفت: روحیه فداکاری و دفاع حتی می‌تواند در جنگ اقتصادی نیز اثرگذار باشد و باید گفتمان قالب جامعه را به سمت روحیه ایثار، فداکاری و دفاع پیش ببریم.

نماینده مردم شهرستان فریمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمنان از ابزار‌های مختلف تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، ما هم می‌توانیم با تقویت روحیه ایثارگری و دفاع در برابر هجمه‌های آنها ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها