سردار کارگر تأکید کرد؛

ضرورت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به‌دور از جناح‌بندی سیاسی/ گیلان تنها استانی است که مرکز فرهنگی دفاع مقدس ندارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با بیان این‌که باید بدون ملاحظات سیاسی و جناح‌بندی و با مشارکت مردم، ارزش‌های دفاع مقدس ترویج شوند، گفت: گیلان تنها استانی است که فاقد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است، در حالی که مسئولان این استان از خانواده درجه یک شهدا هستند.
کد خبر: ۳۰۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 06September 2018

ضرورت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به‌دور از جناح‌بندی سیاسی/ گیلان تنها استانی است که مرکز فرهنگی دفاع مقدس ندارد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از رشت، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز (پنج‌شنبه 15 شهریورماه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس در شأن امام و رهبری است و باید بدون ملاحظات سیاسی و جناح‌بندی و با مشارکت مردم، این ارزش‌ها ترویج شوند.

وی دفاع مقدس را متعلق به همه ادیان دانست و افزود: از همه اقوام و ادیان در دوران دفاع مقدس شهید داریم که این بیان‌گر همه‌گیر بودن دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان این‌که دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است و نباید از سوی احزاب و جناح‌ها مصادره شود، خاطرنشان کرد: برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند حفظ روحیه‌ای همچون روحیه رزمندگان دفاع مقدس هستیم.

وی با تأکید بر این‌که این انقلاب با سرعت، مسیر تعالی و رو به جلو را طی می‌کند و جای نگرانی وجود ندارد، گفت: در گذشته و حال، تحریم‌های ظالمانه علیه انقلاب اسلامی و مردم تحمیل شده است، اما این سختی‌ها با تکیه بر درون و وحدت حل شدنی خواهد بود.

سردار کارگر بر ضرورت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گیلان تأکید کرد و گفت: گیلان تنها استانی است که فاقد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است، در حالی که مسئولان این استان از خانواده درجه یک شهدا هستند.

گفتنی است در این جلسه که با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین سازمان ها و ادارات کل استان گیلان برگزار شد، آغاز عملیات ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در سال 1397 و افتتاح فاز اول آن در سال 1398 به تصویب رسید.

همچنین از استاندار گیلان به دلیل تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار