از امشب

مستند «جهانشهری ها» از شبکه مستند پخش می شود

مستند «جهان شهری ها» اثری به کارگردانی شهاب اسفندیاری است که به زندگی مسلمانان چند ملیتی و چند فرهنگی می‌پردازد و تجدید حیات اسلام در دنیای معاصر و تأثیر انقلاب اسلامی در بیداری ملت‌ها را به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۳۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲ - 11October 2014

مستند «جهانشهری ها» از شبکه مستند پخش می شود

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس مجموعه مستند «جهانشهریها» که به تهیه کنندگی میثم حلاجان و به کارگردانی شهاب اسفندیاری ساخته شده است به زندگی مسلمانان چند ملیتی و چند فرهنگی میپردازد و تجدید حیات اسلام در دنیای معاصر و تأثیر انقلاب اسلامی در بیداری ملتها را به تصویر میکشد.

این مجموعه که در 39 قسمت سی دقیقهای آماده پخش شده است قالب سفرنامهای دارد و شخصیت محور است و همراه با «ادگاردو اسعد» یکی از جهانشهریها به شش کشورآمریکای لاتین (کاستاریکا، ونزوئلا، کوبا، اکوادور، بولیوی و پرو) سفر میکند.

در هر قسمت شرح مختصر و مقدمهای درباره وضعیت اجتماعی، اقتصادی و جغرافیایی کشورها و به نوعی تاریخ و فرهنگ آنها معرفی میشود بیان میشود و چند قسمت نیز به طور مستقل به سراغ مسلمانان به ویژه شیعیان ساکن در این کشورها میرود.

مجموعه «جهان شهریها» به دلیل استقبال مخاطبان از شنبه، 19 مهر، هر شب ساعت 19 از شبکه مستند پخش میشود.

سایر عوامل سخت «جهانشهریها» عبارتند از: تدوین: روزبه سجادی، مدیرتولید: مهدی جهانگیری، موسیقی: علیرضا معتمدی، ساخت تیتراژ: روح الله موحدیف تصویربردارا: محمدحسامپور و شهریار نیکان، صداگذاری: محمدحسین حیدری، گفتارمتن: امیرحسین مدرس.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار