رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در قم:

۶۵ درصد خانواده‌های کارکنان وزارت دفاع تحت پوشش آموزش‌های بصیرتی قرار گرفته‌اند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: بالغ بر ۶۵ درصد از خانواده‌ها و ۶۰ هزار نفر از کارکنان وزارت دفاع تحت پوشش خدمات فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۳۰۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ - 08September 2018

۶۵ درصد خانواده‌های کارکنان وزارت دفاع تحت پوشش آموزش‌های بصیرتی قرار گرفته اندبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد حسین قندهاری» در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر در قم، با اشاره به اهمیت تحکیم بنیان خانواده در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی وزارت دفاع اظهار داشت: بیشترین تکیه و توطئه افکنی‌های دشمنان در حوزه خانه و خانواده بوده است، چون دشمنان با استفاده از قدرت رسانه‌های گروهی و پیاده نظام کثیف خود در داخل کشور سعی در از هم گسستن پایه‌های اخلاقی و اجتماعی خانواده‌ها دارند، لذا توجه و استحکام بنیان خانواده از سیاست‌های اصلی و مهم عقیدتی سیاسی نیرو‌های مسلح است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: در راستای پویایی و تقویت بنیان خانواده، دوره‌های بصیرت افزایی و مباحث آموزشی و اخلاقی به صورت مستمر برگزار شده تا خلا‌های موجود در این بخش‌ها از بین رفته و نظام اجتماعی و خانوادگی جامعه تقویت شود.

قندهاری خاطرنشان کرد: آسیب شناسی‌های صورت گرفته در وزارت دفاع بر مبنای تجربیات و ارزیابی سازمان حفاظت اطلاعات، ارزیابی وزارتخانه و ارزیابی‌های بخش‌های مشاوره قرآنی و خانوادگی بوده است، لذا برنامه ریزی ما برای بهبود آسیب‌های شناسایی شده صورت گرفته و با ارزیابی‌های انجام شده سه آسیب اولویت دار شناسایی شده است.

وی با اشاره به دقت نظر بسیار بالای سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع در بهبود آسیب‌های موجود ادامه داد: برای شناسایی دقیق آسیب‌های احتمالی، ۱۰ صنف جداگانه در وزارتخانه تشکیل شده تا آسیب‌های موجود در بخش‌های مختلف را به صورت دقیق و جامع دنبال و پیگیری کند.

قندهاری با بیان برخی از فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی انجام شده در استان قم ابراز کرد: در سال‌های گذشته ده‌ها هزار نفر در مرکز فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر مشمول خدمات فرهنگی و آموزشی شده‌اند و افتتاح مرکز جدید الغدیر می‌تواند ثمرات مثبت تری در زمینه مباحث آموزشی و فرهنگی داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه مرکز الغدیر تاکید کرد: با تاکید وزیر دفاع در سال ۹۸، ۲۰ هزار نفر از کارکنان وزارت دفاع زیرپوشش مرکز فرهنگی آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: مراحل ساخت سه مرکز فرهنگی آموزشی و بصیرت افزایی از سال گذشته در سه شهر قم، مشهد و شیراز آغاز شده که امروز شاهد افتتاح مرکز بصیرتی قم هستیم و در آینده نزدیک نیز شاهد بهره برداری از مرکز فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی در مشهد و شیراز خواهیم بود.

قندهاری بیان کرد: در حوزه خانواده بالغ بر ۶۵ درصد از خانواده‌ها و در حوزه کارکنان نیز بیش از ۶۰ هزار نفر از کارکنان وزارت دفاع زیرپوشش خدمات فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی قرار گرفته‌اند و وزیر محترم دفاع بحمدالله از احداث مراکز فرهنگی و آموزشی در شهر‌های مختلف کشور استقبال و حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار