قالیباف در اجلاسیه شهدای محمدشهر کرج:

افزایش چشم‌گیر قدرت انقلاب اسلامی/ ثمره ایثارگری «شهدا» در کشورهای منطقه قابل مشاهده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز قدرت انقلاب و اسلام افزایش بسیاری یافته است، گفت: شهدا در راه تحقق آرمان‌های امام (ره) و انقلاب تلاش کردند و ما در حال حاضر شاهد ثمرات این تلاش‌ها در ایران و همچنین کشورهای همسایه هستیم.
کد خبر: ۳۰۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ - 07September 2018

امروز رسانه های خارجی و معاند در پی ناامید کردن مردم به ویژه جوانان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، اجلاسیه شهدای محمدشهر کرج با حضور «محمدباقر قالیباف» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسؤولان و عموم مردم عصر پنجشنبه در مصلی محمدشهر برگزار شد.

قالیباف در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام این منطقه اظهار داشت: فلسفه اینکه این انقلاب امسال چهلمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، این است که تمام مشارکت‌کنندگان در آن به سنت‌های الهی پایدار بودند و با همه وجود می‌دانستند که قدرت مطلق فقط برای خداست.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات عمیق در ابتدای پیروزی انقلاب، افزود: در آن زمان ما علم نظامی و امکانات کافی نداشتیم و هر روزمان پر از فراز و نشیب بود؛ ولی خستگی برایمان معنا نداشت و همه با اعتقاد راسخ به فرهنگ عاشورا به راه مقدسمان ادامه می‌دادیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمانی رسید که جمعی از رزمندگان برای کمک به برادران لبنانی به این کشور رفتند؛ اما حضرت امام (ره) پیام دادند که «راه قدس از کربلا می‌گذرد». همه ما مطیع امر امام بودیم و به وظیفه خود عمل کردیم و هرگز تسلیم مشکلات نشدیم.

قالیباف در ادامه عنوان کرد: امروز قدرت انقلاب و اسلام بسیار افزایش یافته است. شهدا در راه تحقق آرمان‌های امام (ره) و انقلاب تلاش کردند و ما در حال حاضر شاهد ثمرات این تلاش‌ها در ایران و همچنین کشورهای همسایه هستیم.

این مقام مسؤول متذکر شد: امروز دشمنان داخلی و خارجی به دنبال برهم زدن امنیت ایران هستند؛ اما به فضل الهی و تلاش خدمتگزاران ملت، ایران از بالاترین امنیت در منطقه برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه امروز هم در عرصه فرهنگی و اقتصادی مورد هجمه دشمنان این انقلاب هستیم، گفت: رسانه‌های خارجی و معاند در پی ناامید کردن مردم به ویژه جوانان هستند. دشمنان هر روز مشکلات جدیدی به وجود می آورند و رسانه‌های دشمن با شایعه‌پردازی به آن دامن می‌زنند. تفاله های منحوس رژیم پهلوی را دور کردیم؛ اما حذف ایادی دل‌داده به غرب از جامعه و دور کردن آن‌ها کار آسانی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دلسوزان واقعی این نظام و انقلاب نباید به دنبال مسؤولیت باشند. مگر زمان انقلاب و در ابتدای جنگ کسی مسؤولیت داشت؟ این‌طور نبود؛ بلکه همه با تمام توان و با روحیه جهادی مشغول تلاش در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب بودیم.

قالیباف با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیان کرد: مشکلات اقتصادی مردم را نمی‌توان از راه سیاسی برطرف کرد. ما نیازی به دیگران نداریم و در داخل کشور توان حل مشکلاتمان را داریم. ما کمبود منابع نداریم. آنچه که نداریم کارآمدی و مدیریت صحیح است.

وی در پایان گفت: همه مسؤولان و مردم مانند زمان جنگ باید دست در دست هم در جهت رفع مشکلات معیشتی تلاش کنند. اگر به وعده های خداوند در قرآن کریم معتقد باشیم، می‌دانیم که خداوند متعال پیروزی را بعد از وحدت و تلاش ضمانت کرده است.

در ادامه این مراسم، مداحان اهل بیت (ع) به مدیح‌سرایی پرداختند و یاد و نام شهدای منطقه محمدشهر گرامی داشته شد. همچنین از خانواده‌های شهدا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار