هشدار هادی العامری به وزرای عراق

رئیس ائتلاف الفتح عراق در پی تشدید ناآرامی‌های بصره، از وزرای مسؤول امر خدمات‌رسانی خواست تا یا به این استان سفر کنند، یا استعفا دهند.
کد خبر: ۳۰۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ - 07September 2018

وزرای عراق یا به بصره بروند یا استعفا دهندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق دیروز (پنجشنبه) پس از ناآرامی‌های استان بصره اعلام کرد که وزرای مسؤول امر خدمات‌رسانی باید به بصره سفر کنند تا از نزدیک در جریان اوضاع قرار بگیرند، در غیر این‌صورت استعفا دهند.

به گزارش خبرگزاری المعلومه، وزرای ذی‌ربط در امور شهرداری، منابع آبی و برق برای حل مشکلات شهروندان باید به بصره بروند و یا استعفا دهند تا متخصصان برای بررسی این مشکلات و حل آن اقدام کنند.

وی ضمن اعلام حمایت از تظاهرات مسالمت‌آمیز گفت: به پلیس توصیه می‌کنیم که از خشونت علیه اعتراضات مسالمت آمیز در ارتباط با پرونده خدمات رسانی استفاده نکنند.

گروه‌های مقاومت اسلامی عراق نیز دیشب با صدور بیانیه‌ای آتش‌زدن مراکز الحشد الشعبی در بصره را «سناریوی آمریکایی سعودی» خوانده و خواستار استعفای هرچه سریع‌تر حیدر العبادی از سمت نخست‌وزیری شدند.

گروه‌های مقاومت اسلامی عراق تاکید کردند: العبادی و دولت وی مسوول ناکامی در یافتن راه‌حل‌ها برای رفع محرومیت اهالی بصره از آب آشامیدنی و خدمات ضروری دیگر (مثل برق و...) است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار