امام جمعه موقت یاسوج:

مردم خواهان برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی هستند

امام‌جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه مردم خواهان برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی هستند، گفت: مسؤولان کشوری و استانی زمان را برای برخورد با مفسدان اقتصادی از دست ندهند و در برخورد با آن‌ها کوتاهی نکنند.
کد خبر: ۳۰۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ - 07September 2018

مردم خواهان برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی‌صدر» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تأکید کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، تعزیزات حکومتی و سازمان بازرسی کشور در برخورد با مفسدان اقتصادی باید قاطعانه‌تر وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه آیا نمی‌شود برای کاهش قیمت‌ها مانند قیمت پوشک برخورد قاطع کرد و اجازه نداد مردم ناراضی باشند، افزود: افزایش قیمت کالاها سبب نگرانی مردم شده است و مسؤولان باید باید برای رفع سریع مشکلات کنونی چاره‌اندیشی کرده و زمان را از دست ندهند.

امام جمعه موقت یاسوج همچنین به قیام خونین 17 شهریور سال 1356 اشاره کرد و گفت: این قیام آغاز سقوط رژیم پهلوی و مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که یک روز به یادماندنی در تاریخ ایران و همچنین یک کارنامه سیاه در دوران رژیم پهلوی محسوب می‌شود.

حسینی‌صدر در ادامه، نشست سه‌جانبه امروز ایران، روسیه و ترکیه را حساس دانست و بیان کرد: این نشست با هدف کمک به سوریه و خروج تروریست‌ها از استان ادلب سوریه است؛ اگرچه آمریکا و اروپایی‌ها برای حفظ منافع خود در منطقه همچنان حامی تروریست‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها