به همت موسسه شهرستان ادب

«دانشگاه‌نامه» رونمایی می‌شود

نشست رونمایی و نقد و بررسی کتاب «دانشگاه‌نامه» عباس احمدی به همت موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب و با همکاری بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با حضور سعید بیابانکی، ناصر فیض و ... امروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ - 11October 2014

«دانشگاه‌نامه» رونمایی می‌شود

 به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم رونمایی، نشست رونمایی و نقد و بررسی کتاب «دانشگاهنامه» عباس احمدی به همت موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب و با همکاری بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار میشود.

این مراسم با حضور ناصر فیض، سعید بیابانکی و رضا رفیع برگزار خواهد شد. همچنین دکتر محمدرضا جوادی یگانه (عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران) با نگاهی جامعه شناسانه به بررسی مشکلات دانشگاهها میپردازد. همچنین در بخشی از برنامه تعدادی از شاعران جوان طنزپرداز به شعر خوانی خواهند پرداخت.

کتاب «دانشگاهنامه» منظومه طنز عباس احمدی شاعر طنزپرداز معاصر است. احمدی که دارای مدرک دکترا در رشته منابع طبیعی بوده و به تدریس در دانشگاههای مختلف مشغول است و در این منظومه با نگاهی طنازانه به سراغ مشکلات و معضلات دانشگاهها رفته است. این کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال توسط انتشارات شهرستان ادب روانه بازار کتاب شد.

مراسم رونمایی از «دانشگاهنامه»امروز 19 مهر از ساعت 16 الی 18 در تالار شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه جلال ال احمد جنب بیمارستان دکتر شریعتی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار