نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند در مقابل تهاجم فرهنگی بایستد

حجت‌الاسلام «سید محمدباقر عبادی» با اشاره به این‌که آن چیزی که می‌تواند به شدت در برابر تهاجم فرهنگی بایستد و نشکند، فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: جوانی که با این فرهنگ آشنا شود، فرهنگ غرب را پَست می‌داند و راحت از کنار آن عبور می‌کند.
کد خبر: ۳۰۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 08September 2018

فرهنگ دفاع مقدس می تواند در مقابل تهاجم فرهنگی بایستدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید محمدباقر عبادی» نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، امروز (شنبه) در دیدار با اعضای ستاد کنگره ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی، با بیان این‌که کار‌های فرهنگی به‌ویژه در خصوص دفاع مقدس، آثار درازمدت دارد، اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس یکی از ارزشمندترین فرهنگ‌ها در دنیا از نظر عمق و تعالی و نیز یک فرهنگ بی‌نظیری است.

وی با اشاره به این‌که در بحث تهاجم فرهنگی، آن چیزی که می‌تواند به شدت در برابر تهاجم فرهنگی بایستد و نشکند، فرهنگ دفاع مقدس است، بیان داشت: خداوند گاهی اوقات نعمت‌هایش را می‌گیرد تا انسان قدرش را بداند و لذا فرهنگ دفاع مقدس مایه حیات انقلاب و فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

حجت‌الاسلام عبادی متذکر شد: جوانی که با این فرهنگ آشنا شود، فرهنگ غرب را پَست می‌داند و راحت از کنار آن عبور می‌کند.

وی با بیان این‌که بقیه کشور‌ها این محتوا و فرهنگ ما را ندارند، اما شهدای جنگ‌های خود را بسیار ستایش می‌کنند، گفت: می‌طلبد تا ما نیز بیش از پیش به بیان ارزش‌های شهدا بپردازیم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این‌که «ترامپ» خواهد مُرد، ولی انقلاب خواهد ماند، عنوان کرد: ما حقانیت، معنویت، گذشت و دست‌گیری دیگران را در فرهنگ خود داریم و فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ آمریکایی را پودر می‌کند و هر چه قدر در این زمینه زحمت بکشید، کم است.

حجت‌الاسلام عبادی اضافه کرد: سادگی بسیار تاثیرگذار است که در بین مردم بسیار بیشتر است.

وی تاکید کرد: باید عین خود شهدا ساده بود و از آن‌ها الگو گرفت و در کنگره شهدا نیز باید از همین سادگی استفاده کرد؛ چراکه سادگی باعث خفه شدن بدخواهان می‌شود.

عنایت شهدا در پیشرفت‌ اجرای کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی 

حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» نماینده ولی فقیه در سپاه استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار، اظهار داشت: پاسخ به شبهات مطرح شده در خصوص کنگره ۲ هزار شهید استان، از جمله اقداماتی است که باید صورت گیرد.

وی افزود: متأسفانه برخی‌ها از بیرون کارشکنی‌هایی انجام می‌دهند و در اعتبارات در نظر گرفته شده شبهاتی مطرح می‌کنند، در صورتی که این‌گونه نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی، با اشاره به این‌که شهدا کمک کردند تا پیشرفت‌هایی در اجرای این برنامه صورت گیرد، گفت: کنگره شهدای اهل سنت یکی از این عنایات بود که با شکوه برگزار شد.

حجت‌الاسلام نوفرستی اعلام کرد: از همه کسانی که در این عرصه زحت می‌کشند تشکر و قدردانی می‌کنیم و اگر کاری از دست ما برآید تیز انجام خواهیم داد؛ زیرا به نفع خودمان است.

وی با بیان این‌که خوشا به حال کسانی که در عرصه شهدا فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: امید است با حمایت و هدایت‌ها بتوانیم گام بلندی در اجرای بهتر برگزار شدن کنگره ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها