فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تشریح کرد؛

جزئیات هلاکت شش تروریست در مرز استان کردستان

سردار محمدحسین رجبی با تشریح جزئیات انهدام تیم تروریستی ضدانقلاب در کامیاران گفت: در این درگیری شش تروریست به‌ هلاکت رسیدند و تعقیب تروریست‌ها پیوسته ادامه دارد.
کد خبر: ۳۰۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ - 08September 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار محمد حسین رجبی در گفت‌وگویی با تشریح جزئیات انهدام تیم تروریستی ضدانقلاب در کردستان اظهار داشت: یک تیم از اعضای گروهک پژاک که در شامگاه بیست و نهم تیرماه سال‌جاری به پایگاه «دری» واقع در منطقه مریوان استان کردستان حمله کرده بود، عصر جمعه شانزدهم شهریور، در یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی، در کمین رزمندگان بیت‌المقدس استان کردستان در منطقه عمومی کامیاران گرفتار و منهدم شد.

وی گفت: در جریان این درگیری توسط نیرو‌های سپاه کردستان شش تروریست به هلاکت رسیدند، تعدادی نیز مجروح و متواری شدند و از این تیم مسلح «سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی» ضبط شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان درباره چگونگی رصدکردن تحرکات گروه‌های تروریستی که برای انجام اقدامات تروریستی در کردستان برنامه‌ریزی کرده بودند، تصریح کرد: نیرو‌های سپاه کردستان در تعقیب این تیم تروریستی بودند، آن‌ها را پیدا کردیم و این کار را همچنان ادامه می‌دهیم.

سردار رجبی افزود: عملیات نیرو‌های سپاه کردستان به نام «حیدر کرار» است و تعقیب تروریست‌ها نیز همچنان به‌صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: حامیان امنیت و آسایش در مرز‌های کشور با اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه، اجازه عرض اندام به گروهک‌های ضدانقلاب و حامیان آنان را نداده و هرگونه تعرض و شیطنت را سخت پاسخ خواهند داد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار