منابع کُرد عراق:

دفتر مرکزی حزب دمکرات (HDK) هدف موشک قرار گرفت

منابع رسانه‌ای کُرد در عراق خبر دادند دفتر مرکزی حزب دمکرات کردستان (ح‌دک) در «کوی سنجق» هدف حملە موشکی قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۰۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ - 08September 2018

دفتر مرکزی حزب دمکرات (HDK) هدف موشک قرار گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، وبسایت «کردستان 24» امروز شنبه خبر داد: دفتر مرکزی گروه «دمکرات» که در استان اربیل در کردستان عراق است، مورد حمله موشکی قرار گرفته است.

کردستان 24 در سایت عربی خود نوشت: دفتر اصلی حزب دمکرات کردستان در شهرستان کوی‌سنجق از توابع اربیل، هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

این منبع به نقل از «ابراهیم جوکلی» نوشت: «تعدادی موشک از جانب [خاک] ایران به دفتر مرکزی حزب [گروهک دمکرات] در فاصله 65 کیلومتری مرز ایران اصابت کرده است».

کردستان 24 با بیان اینکه این حمله چند کشته و زخمی بر جا گذاشته است، نوشت: یک مسئول دیگر [در گروهک]گفته که پنج نفر کشته و بیش از 35 نفر مجروح شده‌اند. اما برخی منابع دیگر تعداد کشته‌ها را 11 نفر ذکر کرده‌اند.

طبق این گزارش، «مصطفی مولودی» دبیر کل و «خالد عزیزی» دبیر کل پیشین [گروهک]حزب دمکرات در میان مجروحان هستند.

این منبع به نقل از شاهدان عینی نوشت: تعدادی پهپاد در آسمان منطقه دیده شده که احتمالا ماموریت آنان ثبت حمله و نتیجه آن بوده است.

کردستان 24 نوشت: از 22 سال پیش تاکنون به این منطقه حمله‌ای از جانب ایران نشده است.

هنوز هیچ منبع رسمی در ایران به این خبر واکنش نشان نداده یا منبع دیگری این ادعای منابع کردی را تایید نکرده است.

تیرماه گذشته، تروریست‌ها با حمله به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه واقع در روستای دری منطقه مریوان در استان کردستان و متعاقباً انفجار زاغه مهمات، تعداد 10 تن از رزمندگان اسلام را به شهادت رسانده بودند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها