احزاب و مقامات اردنی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به همدستی با رژیم صهیونیستی متهم کردند

سران احزاب و مسئولان اردنی اقدام محمود عباس را در موافقت با طرح آمریکا برای ایجاد دولت کنفدرالی فلسطین و اردن محکوم کردند.
کد خبر: ۳۰۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲ - 08September 2018

احزاب و مقامات اردنی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به همدستی با رژیم صهیونیستی متهم کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، احزاب و شخصیت‌های اردنی موافقت محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، با طرح کنفدرالیسم را اجرای توطئه معامله قرن می دانند و وی را به همدستی با رژیم صهیونیستی متهم کردند.

خبرگزاری شهاب تصاویری از پیام‌های مقامات اردن را منتشر کرد که در همه آن‌ها، اقدام محمود عباس در موافقت با طرح آمریکایی مبنی بر ایجاد دولت کنفدرالی فلسطین و اردن محکوم شده است. بر اساس این گزارش، احزاب اردنی خطاب به محمود عباس گفته اند: شما کارمند اسرائیل هستید و اظهارات شما مبنی بر موافقت با دولت کنفدرالیسم یاوه‌گویی است و باید مجازات شوید.

هند الفایز، نماینده سابق پارلمان اردن، در این باره گفت: محمود عباس ثابت کرد برای طرح صهیونیست ها کار می کند و به آن وفادار و کارمند اسرائیل است و مردم فلسطین باید او را از مقام قانونی اش برکنار کنند.

یحیی السعود، رئیس کمیته فلسطین در پارلمان اردن، نیز اظهار کرد: هیچ فرد عاقلی نمی تواند سخنان محمود عباس را بپذیرد. موضع ما در قبال راه حل دو دولت ثابت است.

سعید ذیاب، دبیر کل حزب وحدت مردمی اردن، نیز تصریح کرد: طرح کنفدرالی که محمود عباس با آن موافقت کرده است، یکی از مراحل اجرای معامله قرن به شمار می رود و در راستای اجرایی کردن طرح شیمون پرز، نخست وزیر سابق اسرائیل، است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار