معاون عملیات بازرسی کل ناجا:

رسیدگی به امور شهروندان باید در اولویت کار ناجا باشد

سردار فرامرز اخلاقی گفت: عرصه کار پلیس، خدمت به مردم است و رسیدگی به امور شهروندان باید در اولویت کار نیروی انتظامی قرار گیرد.
کد خبر: ۳۰۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ - 09September 2018

اولویت نخست پلیس خدمت به مردم/ هدف قرارگاه جهادی ارتقاء سطح مهارت‌های آموزشی کارکنان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «فرامرز اخلاقی» معاون عملیات بازرسی کل ناجا در جلسه قرارگاه جهادی آموزش، ضمن تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی گلستان در راستای اقدامات صورت گرفته برای افزایش مهارت‌های کارکنان، اظهار داشت: دستاورد‌ها و اثربخشی قرارگاه جهادی آموزش در ناجا بسیار مهم بوده است.

وی افزود: ارتقاء دانش، مهارت و توانمندی کارکنان در انجام ماموریت‌های فردی و جمعی نیاز به یک عزم و اراده جدی داشت که در قرارگاه جهادی آموزش بر آن تاکید شده است.

سردار اخلاقی با تاکید بر اهتمام جدی فرماندهان و مدیران بر اجرای مصوبات قرارگاه جهادی آموزش، اظهار داشت: آموزش، بسترساز پویایی، پیشرفت، بالندگی و رشد سازمانی است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقق اهداف این قرارگاه بستر را برای ارتقاء دانش، مهارت و توانمندی کارکنان در حوزه‌های مختلف از جمله تیراندازی، سلاح‌شناسی و آمادگی جسمانی فراهم کرده و ضامن سلامت اداری و تعالی رفتار فردی و سازمانی خواهد بود.

معاون عملیات بازرسی کل ناجا با تاکید بر اینکه حضور فرماندهان و مسئولان انتظامی در محل اخذ آزمون‌های کارکنان موجب افزایش انگیزه نیرو‌ها است، خاطرنشان کرد: فرماندهان و مدیران، مسئول مستقیم آموزش زیرمجموعه خود هستند و امروزه عملکرد قرارگاه جهادی آموزش نقش به سزایی در انتصاب مسئولان دارد.

سردار اخلاقی ضمن با اهمیت شمردن ورزش و ضرورت تقویت آن در نیروی انتظامی، گفت: آمادگی جسمانی و ارتقاء ورزش‌های رزمی و دفاع شخصی از شاخصه‌های مهم پلیس در مقابله با جرایم و ناامنی است.

وی با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم یک نعمت الهی است، تصریح کرد: عرصه کار پلیس، خدمت به مردم است و رسیدگی به امور شهروندان باید در اولویت کار نیروی انتظامی قرار گیرد.

معاون عملیات بازرسی کل ناجا در پایان با اشاره به اینکه، آموزش مستمر کارکنان از جمله عوامل موفقیت در ماموریت‌ها است، گفت: آموزش مناسب و مستمر موجب بهره وری سازمانی، کاهش هزینه‌ها و افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود برهمین اساس هدف ما باید ارتقاء توان رزمی و عملیاتی، دانش، مهارت و استاندارد سازی رفتار کارکنان و رشد و تعالی فردی آن‌ها در مواجهه با مردم باشد.

در ادامه این جلسه، سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی گلستان، اظهار داشت: ارتقاء دانش، مهارت و توانمندی کارکنان در انجام ماموریت‌های فردی و جمعی نیاز به یک عزم و اراده جهادی دارد که این امر در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش تحقق می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان گلستان بر ضرورت کاربردی کردن مصوبات این قرارگاه با هدف تحقق اهداف سازمانی در حوزه آموزش و تربیت تاکید کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی باید در تمامی لحظات برای اجرای ماموریت‌های محوله در چارچوب وظایف خود از آمادگی کامل برخوردار باشند که این امر بدون توجه به موضوع آموزش محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار