مسئول امور یادمان‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پارک «شهید گمنام» شهر «قورچی‌باشی»

«مسعود ایرانشاهی» گفت: احداث پارک «شهید گمنام» شهر «قورچی‌باشی» که در جوار یادمان شهدای گمنام این شهر است در حال حاضر، ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۳۰۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ - 09September 2018

پیشرفت فیزیکی 30 درصدی پارک شهید گمنام قورچی باشی«مسعود ایرانشاهی» مسئول مهندسی و امور یادمان‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با بیان این‌که احداث پارک «شهید گمنام» شهر «قورچی‌باشی» که در جوار یادمان شهدای گمنام این شهر است، در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: این پارک دارای ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت است که با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از محل بودجه‌های تملک دارایی شهرستان «خمین» در حال احداث است.

وی افزود: یادمان شهدای گمنام شهر «قورچی‌باشی» ۴۰ متر مربع مساحت دارد و سازه آن فلزی و نمای آن نیز ترکیبی از استیل و کاشی کاری و آجرکاری است.

ایرانشاهی با اشاره به تخصیص بودجه به‌منظور احداث یادمان‌های گمنام استان مرکزی، گفت: در ارتباط با احداث و بازسازی یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان‌های «هندودر»، «آستانه»، «توره» و «تفرش» نیز ملبغ ۶۵ میلیون تومان از محل بودجه‌های تملک دارایی شهرستان «شازند» و «تفرش» به این یادمان‌ها اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در «هندودر» ۲ شهید گمنام، «آستانه» ۲ شهید، «توره» ۲ شهید، «تفرش» ۲ شهید گمنام  و «قورچی‌باشی» نیز ۲ شهید گمنام خاکسپاری شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار