در آستانه اعزام ورزشکاران به مسابقات پاراآسیایی اینچئون

تجدید میثاق ورزشکاران با امام راحل/ فرزند شهید صیاد شیرازی سرپرست کاروان غدیر

ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی اینچئون با حضور در مرقد امام خمینی (ره) با آرمان‌های حضرت امام تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۳۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ - 11October 2014

تجدید میثاق ورزشکاران با امام راحل/ فرزند شهید صیاد شیرازی سرپرست کاروان غدیر

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، کاروان فرهنگی ورزشی غدیر، اعزامی به مسابقات پاراآسیایی اینچئون متشکل از 16 رشته ورزشی است که عصر دیروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان های بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که با حضور مسئولان کمیته ملی پاراالمپیک، ورزشکاران و مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ برگزار شد سید حسن خمینی به بیماری و معلولیت به عنوان امتحانی الهی اشاره کرد و ورزشکاران پاراالمپیکی ایران را مایه فخر جامعه دانست که توانسته اند با وجود معلولیت افتخار آفرین باشند.

خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با اعلام آماری از ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، گفت: از کشور ما ۲۰۴ ورزشکار در ۱۶ رشته ورزشی که ۶۰ نفر از آنها را بانوان تشکیل می دهند در بازی های آسیایی شرکت می کنند.

رییس کمیته پارالمپیک ایران با اعلام این که شعار کاروان غدیر، میثاق با ولایت و بیعت با رهبری است، گفت: هفته پیش با حضور در آستان قدس رضوی پرچم آستان را تحویل گرفتیم. سال گذشته سرپرست این کاروان فرزند شهید احمد کاظمی و امسال سرپرستی این کاروان بر عهده فرزند شهید صیاد شیرازی، دکتر محمد صیادشیرازی است.

روز چهارشنبه نیز حجت الاسلام شهیدی رئی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در اردوی تیم های ملی جانبازان و معلولین در جریان تمرینات ورزشکارات تیم های، وزنه برداری، والیبال نشسته، تیم ملی بوچیا و تنیس قرار گرفت.

گفتنی است بازیهای پاراآسیایی از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه در اینچئون کره جنوبی برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار