مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت گسترش آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس/ وصیت‌نامه‌های شهدا درس‌هایی آموزنده هستند

سردار«غلام علی کفاش» با بیان این‌که وصیت‌نامه‌های شهدا به‌عنوان درس‌هایی آموزنده، باید مرور و مطالعه شوند، گفت: باید فرهنگ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه زنان گسترش یابد و نهادینه‌تر شود.
کد خبر: ۳۰۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 09September 2018

ضرورت گسترش آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس/ وصیتنامه‌های شهدا درس آموزنده هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «غلام‌علی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان، با بیان این‌که در طول دفاع مقدس شهدای گران‌قدر جان خود را تقدیم این نظام کردند، اظهار داشت: وصیت‌نامه‌های شهدا به‌عنوان درس‌هایی آموزنده، باید مرور و مطالعه شوند.

وی با اشاره به نقش «حجاب» در کلام شهدا، افزود: مسئله پیروی از ولایت فقیه، حفظ پوشش و دادن راه شهدا، از مهم‌ترین سفارش‌ها در وصیت‌نامه‌های شهدا است.

سردار کفاش خاطرنشان کرد: اگر از فرهنگ شهدا فاصله گرفتیم، محلی برای جولان‌گاه دشمنان در جامعه به وجود خواهد آمد و بدین‌خاطر باید وصیت‌نامه‌های شهدا را بیشتر مطالعه کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر را از مهم‌ترین مسئله قیام امام حسین (ع) خواند و گفت: باید فرهنگ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه زنان گسترش یابد و نهادینه‌تر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار