مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی:

هدف دشمن ضربه زدن به حیثیت نظام و روحانیت است

مدیرکل امور مجلس و استان‌های تبلیغات اسلامی گفت: تلاش دشمن آن است که همه پیشرفت‌های کشور را ناچیز جلوه دهد و در این مسیر بیشترین هدفش ضربه زدن به حیثیت نظام و روحانیت است.
کد خبر: ۳۰۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ - 09September 2018
هدف دشمن ضربه زدن به حیثیت نظام و روحانیت استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «علی دارابی» مدیرکل امور مجلس و استان‌های تبلیغات اسلامی امروز در گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با تقدیر از تلاش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، اظهار داشت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران از استان‌های برتر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی است که در ارزیابی‌های صورت گرفته، رتبه‌های نخست را به خود اختصاص داده است.
 
مدیر‌کل امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی افزود: دشمن با به کارگیری همه ظرفیت‌های خود نقش مقاومت که شعار اصلی انقلاب است را مورد هجمه‌های سنگین و پیچیده تبلیغاتی قرار داد.
 
این مسئول با بیان اینکه باید هوشیارتر از همیشه نقشه‌‌های دشمن را خنثی کنیم، خاطر‌نشان کرد: مدیران سازمان تبلیغات اسلامی دارای روحیه انقلابی هستند و باید این روحیه را ارتقا ببخشیم.
 
وی با تاکید بر نگاه امیدوارانه به نظام و پیشرفت‌های کشور، بیان داشت: شاخص اصلی رفتار مدیریتی نگاه امیدوارانه است که باید در اقشار مختلف جامعه همواره جریان داشته باشد.
 
دارابی با اشاره به این نکته که نقد عملکردهای دستگاه‌های مختلف به ویژه دولت باید منصفانه و دلسوزانه باشد، ادامه داد: تلاش دشمن آن است که همه پیشرفت‌های کشور را ناچیز جلوه دهد و در این مسیر بیشترین هدفش ضربه زدن به حیثیت نظام و روحانیت است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار