سردار وحیدی در همایش هم‌اندیشی نخبگان و پژوهشگران جوان:

گفتمان انقلابیِ ایران در حال گسترش است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه مبنای همه تحولات در کشورمان جوانانِ با اراده هستند، گفت: امروز به همت جوانان، ایران اسلامی در محدوده منطقه غرب آسیا حرف اول را می‌زند و گفتمان نجات‌بخش آن در حال گسترش است.
کد خبر: ۳۰۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 09September 2018

گفتمان ایران در منطقه به همت جوانان در حال گسترش استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «احمد وحیدی» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی صبح امروز در همایش هم‌اندیشی نخبگان و پژوهشگران جوان در حوزه دفاعی با اشاره به اینکه توجه همه‌جانبه و تعقل باعث پیشرفت جامعه می‌شود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با جوان‌ها شکل گرفت و اگر جوان‌ها نبودند، این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید؛ علاوه بر این در دفاع مقدس نیز به واسطه حضور جوانان به پیروزی رسیدیم.

وی با تاکید بر اینکه مبنای همه تحولات در کشورمان جوانان با اراده و با همت هستند، افزود: ازجمله تحولات دیگری که توسط جوانان روی داده، منطقه‌ای شدن ایران است. امروز ایران اسلامی در محدوده منطقه غرب آسیا حرف اول را می‌زند و گفتمان انقلابی آن که نجات‌بخش بشریت است، در حال گسترش است.

سردار وحیدی با تاکید بر اینکه ایران به دنبال تحت سلطه قرار دادن دولت‌های عراق و سوریه نیست، ادامه داد: ایران با وجود همه مظالم و‌ تحریم‌هایی که با آن‌ها مواجه است، در آستانه جهشی بزرگ قرار دارد که جوانان میدان‌دار آن هستند؛ به عنوان مثال در حوزه دفاعی علی‌رغم آن که با روس‌ها برای دریافت «اس 300» قرارداد داشتیم، اما آن‌ها تحت تاثیر نفوذ آمریکایی‌ها، این سامانه دفاعی را به ما تحویل نمی‌دادند.

وی تصریح کرد: وقتی که اس 300 را به ما ندادند، محققان کشورمان برای ساخت نمونه داخلی آن تلاش‌های خود را آغاز کردند تا اینکه موفق به ساخت آن شدند به نحوی که اکنون همه اجزای آن اعم از موشک، رادار، پرتابگر موشک و خودروی حمل سامانه در داخل ساخته شده است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: علت اینکه رژیم صهیونیستی اصرار دارد به ایران جاسوس بفرستد، به دلیل قدرتی است که اکنون جمهوری اسلامی توانسته به دست آورد؛ به عبارت دیگر اگر ایران فاقد قدرت بود، بیگانگان نیازی به این همه هزینه کردن علیه ایران نداشتند.

سردار وحیدی ضمن تاکید بر هراس دشمنان از قدرت دفاعی ایران، به وقوع حادثه‌ای در مرز ایران و عراق اشاره و بیان کرد: پس از این حادثه، آمریکایی‌ها به ما پیغام دادند که آن‌ها دخالتی در آن نداشته‌اند. این پیغام ناشی از قدرت جمهوری اسلامی ایران است. همچنین درخواست آمریکایی‌ها برای برقراری خط ارتباط تلفنی با ایران در خلیج فارس، به دلیل قدرتی است که ایران در منطقه دارد. به عبارت دیگر اگر دشمنان می‌توانستند بر ایران غلبه کنند، بدون تردید این کار را می‌کردند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار