فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

تحریم و برجام در تغییر رفتار ایران تاثیری ندارند/ باید به مردم یاد دهیم که مطالبه‌گر باشند

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: بی‌تأثیر بودن تحریم و برجام در تغییر رفتار ایران، اثبات قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران که نشان‌دهنده مستقل بودن ایران است از شاخص‌های ورود انقلاب به ۴۰ سالگی است.
کد خبر: ۳۰۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ - 09September 2018

تحریم و برجام در تغییر رفتار ایران تاثیری ندارندبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه «حضرت ابوالفضل (ع)» استان لرستان، در همایش تبلیغی «میثم تمار» که در حوزه هنری لرستان برگزار شد، با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شرکت ۷۳.۲ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری ثابت کرد که جمهوری اسلامی از حیث دموکراتیک سربلند است.

وی افزود: بی‌تأثیر بودن تحریم و برجام در تغییر رفتار ایران، اثبات قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران که نشان‌دهنده مستقل بودن ایران است از دیگر شاخص‌های ورود به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: اتفاقاتی در جهان رخ داده که امنیت اسرائیل به خطر انداخته است؛ بر همین اساس، راهبرد خود را که دائماً قدرت برتر جهان صهیونیست‌ها باید باشند تغییر دادند و به این نتیجه رسیده‌اند که باید امنیت اسرائیل را تأمین کنند، که این تغییر راهبرد از توفیقات جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به وضعیت دشمن خاطرنشان کرد: در جنگ هشت ساله، همه کشور‌ها در یک صف بودند و جمهوری اسلامی به‌تنهایی در یک صف بود، اما امروزه چین و روسیه در صف دشمنی با آمریکا ایستادند که باید گفت ضعف ارتش آمریکا در جنگ‌های موفق و پیروزی‌ساز و ناتوانی آمریکا در حل مسائل منطقه‌ای، از دیگر نقاط ضعف آمریکاست.

وی اظهار داشت: «ترامپ» برای نجات اقتصاد کشورش با همه درگیر می‌شود و در بوق و کرنا علیه ایران حرف می‌زند و قصد دارد شیرینی چهلمین سال انقلاب را به کام ما تلخ کند. دشمنان برای کم‌رنگ کردن امید در بین مردم به ابزار فضای مجازی که متأسفانه در کشور ما بسیار باورپذیر است روی آورده است.

سردار کشکولی بیان کرد: متأسفانه برخی از مسئولان به غرب دلدادگی دارند و در برابر غرب منفعل هستند. سوء‌مدیریت داشتن، فعال‌شدن نفوذی‌ها و نفوذ بر عقاید و رفتار برای ناتوان کردن مردم، از دیگر اقدامات دشمن علیه ایران است که ما باید برای مقابله این وضعیت قوت‌ها را مطرح کنیم از جمله داشتن رهبری فرزانه و شجاع که باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: هدف ما از انقلاب استقلال و جمهوریت بوده است، پس باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنیم. باید پیشرفت‌های هر دولت و مسئولی که کار خوبی کرده است را بدون توجه به جناح سیاسی تبلیغ کنیم و به مردم یاد دهیم که مطالبه‌گر باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها