مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

مردم تشنه شنیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «سید محمد شریف کوهستانی» گفت: شاید بعضاً فکر کنیم که مخاطبین علاقه‌ای به شنیدن دستاورد‌ها و کارکرد‌های انقلاب و... را نداشته باشند، ولی مردم تشنه این مطالب هستند؛ بنابراین نیاز به ظرافت و خلاقیت در بیان دارد که در ذهن و فکر آن‌ها به خوبی ماندگار باشد.
کد خبر: ۳۰۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ - 09September 2018

دستاوردهای انقلاب اسلامی با روش‌های بدیع و نو برای مردم بازگو شودبه گزارش دفاع پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید محمد شریف کوهستانی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز (یک‌شنبه) در گردهمایی «طلایه‌داران تبلیغ» که در مسجد «روضه محمدیه» یزد برگزار شد، با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور، اظهار داشت: در آستانه ماه و محرم صفر هستیم که برای مسلمانان بسیار ارزشمند و مقدس است و به نوعی از زمانی که ماه محرم اتفاق افتاد، بسیاری از مشکلات اجتماعی و... را با متصل شدن به مکتب امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) حل کردیم.

وی با بیان این‌که روحانیون باید اقتضائات زمان خود را شناخته و در راستای آگاه‌سازی مردم بکوشند، گفت: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و در فرهنگ دینی ما عدد ۴۰ یک عدد مقدس است که در همین راستا، نیاز معرفی دستاورد‌های و کارکرد‌های انقلاب اسلامی را به مردم و نسل جوان بسیار احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام کوهستانی افزود: شاید بعضاً فکر کنیم که مخاطبین علاقه‌ای به شنیدن دستاورد‌ها و کارکرد‌های انقلاب و... را نداشته باشند، ولی مردم تشنه این مطالب هستند؛ بنابراین نیاز به ظرافت و خلاقیت در بیان دارد که در ذهن و فکر آن‌ها به خوبی ماندگار باشد.

وی با اشاره به این‌که وحدت و انسجام ملی در شرایط حساس کنونی در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان بسیار نیاز است، گفت: بهترین چیزی که می‌تواند برای ما الگو باشد، فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که می‌تواند کلید راهی برای برون رفت از مشکلات و مسائل باشد و حتی می‌توان از این منویات شیوا در جهت آگاه‌سازی مردم در مسائل مختلف نیز استفاده کرد.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام «خلیل سلطانی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد، با بیان این‌که در کشور مشکلات و مسائل بسیاری وجود دارد، گفت: در همین راستا نقش روحانیون و ائمه جماعات در راستای کاهش این آسیب‌ها بسیار پررنگ است.

وی افزود: محرم و صفر یکی از بهترین فرصت برای این است که روحانیون با تهیه مطالب بروز و جدید در راستای آگاه‌سازی مردم در جهات مختلف برآیند و آن‌ها را نسبت به تحرکات دشمن و اهداف شوم‌شان در مقابل جمهوری اسلامی آگاهی بخشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار