هلاکت شماری از مزدوران سعودی در نجران/ تمجید «المشاط» از ایستادگی مردم و ارتش در برابر متجاوزان

منابع یمنی از کشته شدن شماری از مزدوران سعودی در نجران خبر دادند.
کد خبر: ۳۰۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ - 09September 2018

هلاکت شماری از مزدوران سعودی در نجران/ تمجید «المشاط» از ایستادگی مردم و ارتش در برابر متجاوزانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، شبکه المسیره از هلاکت شماری از مزدوران ارتش سعودی در صحرای البقع در منطقه نجران خبر داد. بر اساس این گزارش، مزدوران سعودی بر اثر انفجار بمب کشته شدند.

خبر دیگر اینکه جنگنده‌های متجاوز سعودی، منطقه اضیق در شهرستان کتاف در استان صعده را سه بار بمباران کردند.

تمجید المشاط از شجاعت و ایستادگی مردم و ارتش یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی از ایستادگی و مقاومت ملت، ارتش و کمیته‌های مردمی در طول حدود چهار سالی که از تجاوزات ائتلاف سعودی اماراتی آمریکایی به یمن می‌گذرد، تمجید کرد.

مهدی المشاط تصریح کرد: ملت یمن و نیروهای شجاع ارتش و کمیته‌‌های مردمی در طول حدود چهار سال اخیر، زیباترین صحنه‌های شجاعت، فداکاری و جانفشانی را در میادین عزت و کرامت ترسیم کردند.

وی در مقاله‌ای با عنوان طرح‌های دشمنان و ایستادگی قهرمانان؛ یمنی‌ها توانستند محال را شکست دهند، در مجله الجیش نوشت یمنی‌ها توانستند با استعانت از خداوند و توانمندی‌ها و امکانات موجود و ناچیز خود با قدرتمندترین و مجهزترین ماشین جنگی جهانی مقابله کنند، همانطور که رزمندگان شجاع و قهرمان ما توانستند اسطوره قوی‌ترین سلاح‌های پیشرفته را در صحنه‌ای که هر روز تکرار می‌شود، در هم بشکنند.

المشاط خاطر نشان کرد: ملت یمن صلابت و اقتدار خود را نشان داد و اینکه هرگز اجازه نخواهد داد طرح‌های تجزیه و ایجاد دودستگی و شکاف که حال و آینده یمن را هدف قرار داده، اجرا شود و خون شهدای ابرار و خون‌های پاک مجروحان شجاع ما هدر نخواهد رفت، بلکه پیروزی عظیمی حاصل خواهد شد که تمام طرح‌های هرج و مرج‌طلبانه و جنگ افروزانه دشمنان را در هم خواهد شکست.

وی تاکید کرد: نقاب‌های ائتلاف متجاوزان کنار رفته و هر روز حقایق جدیدی از نیت‌های شوم ائتلاف شرور آمریکایی سعودی و طمع‌ورزی‌های بی‌حاصل آنها که زیر پاهای ارتش و کمیته‌های مردمی از بین رفته  است، برملا می‌شود به همین سبب آنها به ارتکاب جنایات علیه زنان و کودکان و افراد سالخورده پناه برده‌‌اند که این حقد و کینه آنها، منطق و نگرش جنایتکارانه آنها را برملا می‌کند که برای به زانو درآوردن ملت یمن و به بردگی کشاندن آنها تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار