حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مسوولان در خط مقدم جنگ اقتصادی برای کاهش مشکلات مردم اقدام کنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه جنگ اقتصادی به طراحی آمریکا علیه کشورمان به وقوع پیوسته است، گفت: مسوولانِ امروز که در واقع یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، باید در خط مقدم جنگ اقتصادی برای کاهش مشکلات معیشتی مردم بصورت جدی تلاش کنند.
کد خبر: ۳۰۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 10September 2018

مسوولان در خط مقدم جنگ اقتصادی برای کاهش مشکلات مردم اقدام کنندمحمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: امروز در شرایطی حساس‌تر از گذشته در عرصه اقتصاد قرار گرفته‌ایم. فشار و اعمال تحریم‌های آمریکا از یک طرف و ضعف مدیریتی و ناکارآمدی برخی مسوولان اقتصادی کشور از طرف دیگر باعث شده که ما از این ناحیه متحمل خسارت شویم؛ لذا وقت آن رسیده که دست‌اندرکاران و هر کسی که دغدغه مشکلات کشور و مردم را دارد، از شعار پرهیز و برای بهبود وضعیت کنونی با تمام قوا اقدام کند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در ادامه با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی، حضور فرماندهان مدبر و لایق را یکی از عوامل مهم در شکست دشمنان دانست و افزود: مسوولان امروز که در واقع یادگاران دوران دفاع مقدس هستند باید در خط مقدم جنگ اقتصادی برای کاهش مشکلات معیشتی مردم بصورت جدی تلاش کنند؛ چراکه یکسان‌سازی حرف و عمل مسوولان باعث می‌شود که مردم از آنها الگو بگیرند.

حسینی، تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری برخی مسوولان و عدم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را تهدیدی برای نظام و انقلاب دانست و گفت: دوری مسوولان از اشرافی‌گری و همسطح شدن با مردم از تاکیدات مقام معظم رهبری است، اما متاسفانه برخی از مسوولان خود را تافته جدا بافته می‌دانند و مال‌اندوزی را جایگزین خدمت‌رسانی به مردم کرده‌اند. باید نسبت به اموال و دارایی‌های نامتعارف آنها شفاف‌سازی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مدیران گامی موثر در جهت افزایش اعتماد مردم به دولت است، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم از یک طرف در تریبون‌های مختلف برای مردم از فواید و آثار اقتصاد مقاومتی صحبت کنیم اما از طرف دیگر فارغ از رسیدگی به امورات و معضلات اقتصادی مردم، تمام توجه خود را به مرفه‌نشینی معطوف کنیم.

وی برخورد جدی با مفسدان اقتصادی را یکی از مطالبات مهم و به حق مردم از مسوولان عنوان کرد و گفت: شناسایی کسانیکه به طور غیر قانونی نسبت به خرید سکه و واردات کالاهای غیر ضروری ثبت سفارش انجام داده‌اند، باید در اولویت‌های دستگاه‌های نظارتی و اجرایی باشد؛ چراکه فعالیت‌های باعث بی‌ثباتی قیمت‌ها در بازار شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار