میرزایی در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس خبر داد

تولید نماهنگ "مردان کارزار"، کاری متفاوت با صدای پویا بابایی

تهیه کننده و آهنگ ساز موسیقی انقلاب اسلامی گفت: نماهنگ "مردان کارزار" به مناسبت هفته نیروی انتظامی بعد از ظهر امروز از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ - 11October 2014

تولید نماهنگ

کامران میرزایی از تهیه کنندگان و آهنگ سازان موسیقی انقلاب اسلامی در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به آخرین فعالیتهای عرصه موسیقی انقلاب از تولید آهنگ"مردان کارزار" با صدای پویا بابایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

وی اظهار کرد: این اثر به سفارش معاونت فرهنگی نیروی انتظامی و دستور سردار آقاخانی به مناسبت هفته نیروی انتظامی تولید شده است.

تهیه کننده و آهنگ ساز موسیقی انقلاب اسلامی گفت: کار تهیه و تنظیم آهنگ"مردان کارزار" را خودم انجام دادهام، شعر این کار از علی فردوسی است و پویا بابایی نیز این اثر را سروده و با استفاده از آرشیوهای ویدئوی ناجا نماهنگ جالبی تهیه شده که قرار است بعد از ظهر امروز شنبه 19 مهر از شبکه دو سیما پخش شود.

میرزایی در ادامه خاطر نشان کرد: سعی کردیم اثری تولید کنیم که شنیده شود و مورد توجه قرار بگیرد و پیامهای را از طریق زبان موسیقی به مخاطبین منتقل کنیم.

وی افزود: این آهنگ با ترکیب موسیقیای متفاوت  تلاش دارد ابوهتی از نیروی انتظامی را منتقل کند و در جریان جلوگیری از جرم تاثیر گذار باشد.

تهیه کننده و آهنگ ساز موسیقی انقلاب اسلامی گفت:"مردان کارزار" در ژانر خود کاری متفاوتی است که دلیل آن هم قلم شاعر و نویسنده آن است چون شعر این کار به زبان ساده و قلمی روان سروده شده تا با مخاطبین ارتباط برقرار کند.

میرزایی در پایان این کار را به شهدای ناجا تقدیم کرد و افزود: این کار هدیهای است به شهدا و همه آنهایی که در همه شاخههای نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار