رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر مطرح کرد؛

ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به عراق ویژه ایام اربعین

سید علی مرعشی با اشاره به اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی هلال‌احمر به عراق برای تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای اربعین به این کشور ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ - 10September 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سیدعلی مرعشی در گفت‌وگویی در ارتباط با تمهیدات این مرکز در ایام محرم در عراق، اظهار داشت: تیم‌های بهداشتی و درمانی هلال‌احمر از هفته آینده جهت خدمت‌رسانی به زائران به کربلا و نجف اعزام می‌شوند.

وی افزود: متخصصین داخلی، ارتوپدی، پزشکان عمومی، پرستاران، جراحان و امدادگران از اعضای تیم درمانی هستند که اقدامات درمانی رایگان را به زائران حسینی ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با اشاره به اینکه ویژه تاسوعا و عاشورا هیچ دارو و تجهیزاتی به عراق ارسال نمی‌شود، گفت: از قبل مقداری دارو و تجهیزات جهت خدمت‌رسانی داریم و نیازی به ارسال داروی جدید نیست.

مرعشی از ارسال دارو و تجهیزات پزشکی ویژه اربعین به عراق خبر داد و گفت: در حج تمتع امسال خوشبختانه مشکل خاصی برای حجاج نداشتیم و اکنون تنها سه زائر در بیمارستان‌های سعودی بستری هستند.

وی ابراز امیدواری کرد که تا زمان بازگشت آخرین گروه زائران مشکل بهداشتی و درمانی نباشد و گفت: از ابتدای حج 10 زائر در مکه و مدینه فوت شده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته کاهش داشت.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار