کسب رتبه نخست توسط وزارت دفاع در جشنواره ملی شهید رجایی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای اولین بار در دو محور شاخص‌های عمومی و اختصاصی در جشنواره شهید رجایی سال 1397 در بین تمام دستگاه‌های ملی کشور حائز رتبه نخست شد.
کد خبر: ۳۰۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ - 10September 2018

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، چهاردهمین جشنواره ملی شهید رجایی با حضور رئیس جمهور، وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم از 14 دستگاه برتر در سطح ملی و دستگاه‌های اجرایی به عنوان سازمان‌های برگزیده جشنواره چهاردهم شهید رجایی با حضور رئیس جمهور تقدیر به عمل آمد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای نخستین بار در طول ادوار برگزاری 14 دوره جشنواره شهید رجایی، در دو محور شاخص‌های عمومی و اختصاصی در بین تمام دستگاه‌های ملی کشور حائز رتبه نخست شد.

گفتنی است؛ وزارت دفاع در شاخص‌های عمومی مشتمل بر 43 شاخص در محورهای توسعه دولت الکترونیک، اصلاح ساختار سازمانی، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود کسب و کار و ارتقای بهره‌وری، سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری، پاسخگویی، استقرار نظام مدیریت عملکرد و... توانست رتبه نخست را در سطح ملی کسب کند.

همچنین در شاخص‌های اختصاصی مشتمل بر 31 شاخص در محورهای تولید، فروش، تحقیقات و پژوهش، نوآوری، ارتقای کیفیت، ارتقای منزلت و تامین اجتماعی، ساختار و سازمان، توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و دیپلماسی دفاعی، وزارت دفاع در بین سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفت که توانست در این حوزه نیز رتبه نخست را در سطح ملی به دست بیاورد.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار «قاسم تقی‌زاده» جانشین وزیر دفاع به نمایندگی از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در ماموریت سفر به چین به سر می‌برد، لوح و جوایز وزارت دفاع را از رئیس جمهور دریافت کرد.

در متن لوح تقدیر رئیس جمهور به وزیر دفاع آمده است:

«امیر سرتیپ دکتر حاتمی
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران؛ توفیقی سترگ، در مسیر آموزه‌های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی است که شهدای والامقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته‌اند.

در سال «حمایت از کالای ایرانی»؛ لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه در راستای اجرای برنامه‌ها و اعتلای کشور و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی سال 1397 قدردانی نمایم.

توفیق روزافزون شما و همکاران شریف آن دستگاه را در خدمت به کشور عزیزمان، از خدواند متعال مسئلت دارم.

حسن روحانی»

کسب رتبه نخست توسط وزارت دفاع در جشنواره ملی شهید رجایی +متن لوح تقدیر رئیس جمهور

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار