سردار ناظری خبر داد؛

کشف 150 میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکار شده در پردیس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان پردیس در 2 عملیات جداگانه، 50 میلیارد ریال کالای قاچاق و 100 میلیارد ریال کالای احتکار شده، کشف شد.
کد خبر: ۳۰۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ - 10September 2018

کشف 150 میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکارشده در پردیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اخبار رسیده مبنی بر ذخیره‌سازی کالای قاچاق توسط شخصی در منطقه صنعتی «سیاه سنگ» شهرستان پردیس، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقامات قضایی، پس از عزيمت به محل مورد نظر در بازرسی از یک سوله، موفق به کشف تجهیزات رایانه قاچاق به ارزش 50 میلیارد ريال شدند.

سردار ناظری در ادامه با اشاره به دیگر عملیات پلیس در شناسایی انبار احتکار کالا در این شهرستان تصریح کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر احتكار مقادیر زیادی لوازم مهندسی، پزشکی و پتروشیمی مورد نياز جامعه توسط افراد سودجو در یک انبار بزرگ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: ماموران با یک سری تحقیقات میدانی موفق به شناسایی این انبار شدند و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به همراه کارشناسان تعزيرات و اداره صنعت و معدن، این انبار را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازرسی از این انبار، 45 پالت يک تنی مواد اوليه پتروشيمی و 820 دستگاه مانيتور علائم حياتی بيمارستانی و لوازم ورزشی تحت عنوان احتکار کالا به ارزش 100 میلیارد ریال کشف شد.

سردار ناظری در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه در مجموع 2 نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها